جریمه 700 هزار دلاری

قوانین سفت و سخت ایالت نیوجرسی، شرکتی را به پرداخت غرامت وادار کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دادگاه فدرال، یک شرکت در نیوجرسی و مدیران مشترک آن را به‌دلیل انکار عمدی پرداخت اضافه‌کاری، به پرداخت 712 هزار دلار به کارکنان محکوم کرد.

وزارت کار گفت که یک شرکت در این ایالت، قوانین کار را با پرداخت‌نکردن حقوق کارکنان برای تمام ساعات کارشان نقض کرده است. وزارت کار در دادخواستی گفت که این شرکت همچنین نتوانسته سوابق دقیقی از ساعات و دستمزد کارکنان داشته باشد.

وزارت کار در دادخواستی که اولین‌بار در ماه می 2020 ثبت شد، اعلام کرد که اف‌تی‌آر الکتریکال سرویسز و اچ‌وی‌ای‌سی با محدود کردن دستمزد کارکنان در هشت ساعت در روز، صرف‌نظر از مدت‌زمانی که واقعاً کار کرده‌اند، قوانین کار را نقض کرده است.

وزارت کار گفت که کارمندان به‌طور منظم بین 45 تا 54 ساعت در هفته کار می‌کردند، اما شرکت اضافه‌کاری را به حقوق کارکنان اضافه نمی‌کرد.

وزارت کار گفت که یک شرکت مستقر در نیوجرسی که خدمات برق، گرمایش و تهویه مطبوع ارائه می‌دهد، کارکنان را ملزم به «کار غیرساعتی» کرده و سوابق دقیق ساعات کار و پرداخت دستمزد را حفظ نکرده است. دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای ناحیه نیوجرسی به این شرکت دستور داد تا 355,846.92 دلار به‌عنوان دستمزد عقب‌افتاده برای اضافه‌کاری پرداخت‌نشده و 355,846.92 دلار دیگر به‌عنوان خسارت منحل‌شده به 89 کارگر آسیب‌دیده، بپردازند. شرکت و مدیران مشترک نیز باید تقریباً سه هزار دلار به‌عنوان سود در کنار 16450 دلار جریمه پرداخت می‌کردند.

متهمان بر اساس پرونده «ادوارد اس‌کیل»، قاضی دادگاه ایالات متحده، موافقت کرده بودند که پرداخت‌ها را انجام دهند. «پائولا رافین»، مدیر منطقه‌ای بخش دستمزد و ساعت وزارت کار در «ماونتن ساید نیوجرسی» گفت: «شرکت و مدیران مشترک آن عمداً دستمزد اضافه‌کار را به کارمندان پرداخت نکردند و آنها را از حقوق اولیه خود برای کار سختی که ارائه می‌دادند، محروم کردند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ihxk
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.