رسانه اقتصاد نوآوری ایران

حمل‌ونقل محموله‌های پرریسک در مناطق دورافتاده

توسط پهپادهای یک شرکت کانادایی صورت می‌گیرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت کانادایی دران دلیوری، از تصویب و اجرای حمل‌ونقل موفق کالاهای پرریسک به مناطق دورافتاده توسط پهپادهای همین شرکت برای محموله‌های پزشکی دانشگاه بریتیش کلمبیا واقع در کانادا بر اساس طرحی به نام ابتکار عمل حمل‌ونقل پهپادها که متعلق به همین دانشگاه است، خبر می‌دهد.

در این برنامه، از دو نوع پهپاد پیشرفته برای یک مسیر پروازی تحویل بار دوطرفه نام برده شده و همین طور از مناطق مخصوص اوج و فرود پرواز در راستای حمل‌ونقل گروهی از محموله‌ها به نواحی دورافتاده استفاده می‌شود. تمام این فعالیت‌ها در هماهنگی با مجموعه‌ای از قوانین، همانند تأییدیه ریاست، قانون هواپیمایی کانادا و گواهی عملیات پرواز ویژه است.

این کمپانی گواهی صادرشده برای حمل‌ونقل محموله‌های پرریسک را که یک اپراتور کنترل از راه دور سیستم‌های هوایی آن را بر عهده دارد، دستاوردی بزرگ عنوان کرده است. همین‌طور آنها به دلیل پشتیبانی از مشتری خود یعنی دانشگاه بریتیش کلمبیا به دلیل حمل انعطاف‌پذیر محموله‌های خطرناک این دانشگاه از طریق پهپادهای پیشرفته خوشحال هستند.

این موضوع به طور همزمان تنها اپراتوری که در کانادا کنترل از راه دور سیستم‌های هوایی را بر عهده دارد، وادار به هدایت کردن پهپادها فراتر از خط دید بصری می‌کند. این کمپانی اضافه می‌کند که رویکرد خلاقانه و رهبری خود را از طریق حمل‌ونقل انعطاف‌پذیر هر گونه‌ای از کالاها مانند داروها و نمونه‌های آزمایشگاهی طبقه‌بندی‌شده به عنوان محموله‌های پرریسک را به نمایش می‌گذارند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/0t2d
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.