در دی ام تاک هشتم چه خبر است؟

هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی ایران ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی ایران (DM talk) در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. این رویداد بزرگ حوزه بازاریابی ایران که پیش از این قرار بود در اسفند سال ۱۴۰۰ برگزار شود، به دلیل همه‌گیری سویه جدید ویروس کرونا به تعویق افتاد و قرار است ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه امسال به صورت هیبرید برگزار می‌شود.

برگزارکننده این رویداد، رسانه دی‌ام برد است. این رویداد هر ساله مخاطبان گسترده‌ای از مدیران بازاریابی و دیجیتال گرفته تا کارشناسان، مدیران عامل و علاقه‌مندان این حوزه دارد.

در هشتمین رویداد DM talk، علی رسولی CMO بازار، مهدی حبیبی CMO اسنپ‌فود، آرش خسرویان مدیر بازاریابی علی‌بابا، پریسا رحیمی مدیر تجارت الکترونیک نستله، کوروش عباسی مدیر باشگاه مشتریان بانک آینده، فرید شکریه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند، عادل طالبی مدیرعامل نشر برآیند و مؤسس تیزلند، عطیه نوری مدیر روابط عمومی گروه اسنپ، روژین نقوی CMO دکتر نکست، احسان مهدی‌زاده CMO والکس، الهام وحیدی CMO ایران‌تلنت و پیمان خلیل مدیر سئو باسلام سخنرانی خواهند کرد.

همچنین دو پنل گفت‌و‌گو نیز برگزار خواهد شد که طی آن، مدیران عامل یکتانت، تپسل، صباویژن و دیما و همچنین مدیران بازاریابی دیجیتال دیجی‌کالا، اسنپ‌تریپ و ازکی پیرامون مسائل روز تبلیغات دیجیتال ایران بحث خواهند کرد.

این رویداد با نام «رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ»، روی چالش‌ها و فرصت‌هایی که بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارها به وجود می‌آورد تمرکز می‌کند و با دعوت از متخصصان موفق حوزه، از دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک اهرم رشد بزرگ سخن می‌گوید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/zjib
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.