رسانه اقتصاد نوآوری ایران

دعوت از ایده‌ها و تیم‌های نوآور کشاورزی

استارتاپ‌ویکند مجازی کشاورزی برگزار می‌شود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استارتاپ‌ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند را پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همراهی شتابدهنده اسمارت‌ایکس و شتابدهنده بُن دا لَب برگزار می‌کند.

برگزارکنندگان رویداد اهداف آن را بسترسازی خلق ایده میان دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه کشاورزی و سلامت هوشمند، آشنایی متخصصان کشاورزی با مباحث کسب‌وکار و فناوری بازارمحور، انتقال تجربیات مربیان کسب‌وکار در صنعت کشاورزی به صاحبان ایده و حمایت از ایده‌های منتخب در جهت ایجاد کسب‌وکار و تولید ثروت پایدار اعلام کرده‌اند.


سلامت مواد غذایی، سامانه‌های هوشمند پایش، مشاوره و اطلاع‌رسانی کشاورزی، تجهیزات و سامانه‌های نوین کشاورزی، کشاورزی در محیط بسته و روش‌های کشت نوین با رویکرد سلامت، بازارگاه‌های آنلاین، امنیت غذایی و بیوتکنولوژی و حوزه‌های زیستی محورهای اصلی استارتاپ‌ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند است.


جوایز تیم‌های برتر این رویداد عبارتند از: تیم اول: معادل 15 میلیون تومان، تیم دوم: معادل 10 میلیون تومان و تیم سوم: معادل پنج میلیون تومان. همچنین امکان حضور رایگان در مدرسه کسب‌وکار ریکاور (اسمارت‌ایکس) برای نفرات منتخب با ارزشی معادل پنج میلیون تومان وجود دارد.


سرمایه‌گذاری نقدی برای تمام شرکت‌کنندگان تا سقف یک میلیارد تومان نیز امکان دیگری است که استارتاپ‌ویکند ارائه می‌دهد. این جوایز به صورت سرمایه‌گذاری غیرنقدی دوره شتابدهی شامل منتورشیپ، فضای کار اشتراکی، کارگاه‌ها و… خواهد بود.
اطلاعات بیشتر و فرم ثبت‌نام در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به نشانی utstpark.ir در دسترس است. این استارتاپ‌ویکند ۳۱ خرداد تا ۴ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا ۲۰ خرداد است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/nsbh
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.