رستوران بیرون‌بر صنعتی که رشد کرد

سرمایه‌گذاری روی یک استارتاپ مالی مختص رستوران‌های بیرون‌بر

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چند شرکت سرمایه‌گذاری در آمریکا در زمینه یک استارتاپ مالی برای رستوران‌های بیرون‌بر، سرمایه خود را تا سقف 5/2 میلیون دلار افزایش دادند.

این استارتاپ در بخش رو به رشد آشپزخانه‌های زیرزمینی، محصولات بانکی ارائه می‌دهد و برای خدمات‌رسانی به مشتریان از طریق اپلیکیشن تحویل غذا اختصاص داده‌ شده ‌است. این استارتاپ در شهر تگزاس فعالیت‌های کوچک تجاری رستوران‌های بیرون‌بر را با بیمه، وام‌ها، کارت‌های اعتباری و دیگر محصولات مالی تأمین می‌کند.

در دوران همه‌گیری کرونا، رستوران‌های بیرون‌بر رشد کردند و تعداد بسیار زیادی از این رستوران‌ها برای برطرف کردن تقاضای مردم به وجود آمدند. این رستوران‌ها با رستوران‌های سنتی تفاوت داشته و صرفاْ روی تحویل غذا تمرکز دارند.

رئیس این استارتاپ مالی می‌گوید: «این تجارت جوان اغلب از طریق پول نقد، چک و کارت‌های اعتباری لیست نیازهای اولیه رستوران‌ها را خریداری می‌کنند. چیزی که به نظر می‌رسد وجود ندارد، لایه‌های شفاف بانکی و مالی برای پشتیبانی از صنعت رستوران‌های مجازی است.»

خبرگزاری رویترز گزارش داده که رستوران‌های سنتی طی سال‌های اخیر به دلیل عوامل محرکی همچون هزینه‌های اولیه پایین و هزینه نیروی کار، این رستوران‌های مجازی و بیرون‌بر را پذیرفته‌اند.

هر چند تحویل غذا به صورت بیرون‌بر در دوران همه‌گیری به محبوبیت رسید، اما تا کنون هیچ علامتی از اینکه این صنعت در حال افول باشد، نیست.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/t76y
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.