رشد شش برابری

گزارش سال 1400 لندو منتشر شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لندو گزارش سال ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، مجموع وام پرداخت‌شده به مشتریان نسبت به سال قبل شش برابر رشد داشته است. لندو در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ حدود ۷۰۰ میلیاردتومان درخواست وام داشته و تعداد کاربران لندو نسبت به سال گذشته ۲۰۰ درصد بیشتر شده‌اند.

این پلتفرم در زمینه تعداد درخواست وام هم نسبت به سال قبل ۵۲۴ درصد پیشرفت ثبت کرده است. میانگین مبلغ وام دریافتی از لندو از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۰، ۵۴۰ درصد رشد داشته است. براساس آمارهای لندو آقایان بیشتر از خانم‌ها به خرید اقساطی علاقه‌مندند و مشتریان لندو را 79 درصد آقایان و 21 درصد خانم‌ها تشکیل می‌دهند که بیشتر در بازه سنی 30 تا 40 سال قرار دارند.

طبق اعلام لندو، در سال ۱۴۰۰، ۶۷ درصد مشتریان لندو اقساط‌شان را به‌موقع یا زودتر از موعد پرداخت کرده‌اند. همچنین نرخ نکول لندو، یعنی درصد مشتریانی که بعد از شش ماه هنوز قسط پرداخت‌نشده دارند، تنها 5/0 درصد بوده است. مشتریان خوش‌حساب لندو معمولاً اقساط خود را ۱۵روز زودتر از موعد پرداخت می‌کنند.

بر اساس اطلاعات گزارش ۱۴۰۰ لندو، صنعت لندتک تقریباً ۵ درصد از سهم بازار وام خرد در جهان را به خود اختصاص داده است. اما در بازار ایران، این نسبت به ۰.۱ درصد می‌رسد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/u00p
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.