کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

روی خوش نئوبانک به کریپتو

رولوت گزینه استیکینگ رمزارز را به سوپراپ خود اضافه خواهد کرد؛ بسیاری می‌گویند این یک تحول در دنیای نئوبانک‌ها خواهد بود

«رولوت» (Revolut) فیچرهای جدید کریپتویی خود را از طریق سوپر اپ مالی خود به ۲۵ میلیون کاربر عرضه می‌کند تا تجربه بهتری از معامله ارزهای دیجیتال ارائه دهد.

رولوت یک بانک دیجیتالی پیشرو در جهان و مستقر در لندن است که قصد دارد یک فیچر کریپتویی را راه‌اندازی کند. این فیچرها از طریق سوپراپ رولوت در دسترس بیش از ۲۵ میلیون کاربر قرار خواهند گرفت. این فیچر کریپتویی که در بریتانیا و منطقه اقتصادی اروپا استیکینگ نامیده می‌شود، یک جهش بزرگ به سمت هدف رولوت برای ساخت یک سوپراپ است. سوپراپ مدنظر رولوت برنامه‌ای است که می‌توان با آن تمام خدمات مالی را دریافت کرد و مسیر وعده رولوت را برای ارز دیجیتال هموارتر می‌کند.

اکنون کاربران می‌توانند گزینه و فیچر «محدود یا متوقف‌کردن» را انتخاب کنند و دیگر مجبور به زمان‌بندی بازار نیستند یا از فیچر «خرید تکراری» برای مشاهدات نوسانات بازار بهره ببرند. سایر فیچرها هم کاربران را قادر می‌سازند تا هرگونه تغییر اضافی در ارز دیجیتال مورد نظر خود بررسی کنند. لازم به ذکر است تعداد ارزهای دیجیتالی که رولوت در سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران خود قرار داد، نسبت به سال ۲۰۲۱، ۹ برابر افزایش یافت.


فیچر کریپتویی استیکینگ مشوق کاربران می‌شود


بر اساس گزارش‌ها، این فیچر جدید مزایای بیشتری را برای مشتریانی که با رولوت روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، ایجاد می‌کند و به آنها این امکان را می‌دهد که برای معامله توکن‌هایی مانند اتریوم، کاردانو، پولکادات و تزوس پاداش کسب کنند.

رولوت اخیراً بیانیه‌ای منتشره کرده که سخنگوی این بانک در آن قید می‌کند: «جوایز در توکن بومی اعطا می‌شوند و مشتریان می‌توانند موجودی رمزارزی خود را برای این توکن‌ها استیک کنند یا اینکه توکن‌ها را بخرند و سپس استیک کنند. پاداش‌ها بر اساس موجودی‌ای است که آنها شرط‌بندی کرده‌اند. میزان پرداختی، سرعت و حداقل زمان مورد نیاز برای استیک‌کردن بسته به توکن متفاوت است و می‌تواند تا ۱۱.۶۵ درصد نرخ بازده سالانه باشد.


مزایای فیچر استیکینگ


رولوت در حال حاضر به‌عنوان یکی از بانک‌های دیجیتال پیشرو در جهان شناخته شده که با ارائه خدمات مالی آنلاین سعی دارد تجربه بهتری برای مشتری به وجود آورد. این فیچر جدید مزیت‌های رقابتی بیشتری را برای رولوت فراهم می‌کند، زیرا استیکینگ فرایندها را برای کاربران راحت و قابل درک می‌کند. استیکینگ (سهام‌گذاری) یا پروف آو استیک (اثبات سهام) به معنای نگهداری دارایی‌ها در یک کیف پول ارز دیجیتال یا یک پلتفرم مشخص به‌منظور کسب درآمد و در عین حال تأمین امنیت و بهبود عملکرد شبکه بلاکچینی است.

با استیک‌کردن می‌توان درآمد انفعالی برای خود ایجاد کرد. علاوه بر پاداش استیکینگ، زمانی که قیمت توکن یا کوین فرد افزایش یابد هم سود دریافت می‌کند. به‌علاوه بسته به نوع توکن، کاربران می‌توانند به کسب جوایز و همچنین «لغو» موجودی خود ادامه دهند و دارایی‌های خود را نگه دارند، خرج کنند، انتقال دهند یا بفروشند.


یک تجربه کریپتویی امن از طریق پلتفرم بانکی رولوت


از آنجا‌که رولوت در بحث امنیت در نوآوری خوش‌نام است، این فیچر جدید می‌تواند به ایجاد اعتماد برای مشتریان در فضای ارز دیجیتال کمک کند. در بیانیه مذکور آمده است: «مشارکت در استیکینگ نه‌تنها آسان است، بلکه از امنیت کافی نیز برخوردار است. در واقع وجوه نزد متولیان مورد اعتماد نگهداری می‌شود.»

امیل اورمانشین، مدیر کل کریپتو در رولوت نیز در مورد این فیچر جدید توضیح می‌دهد: «سال گذشته رولوت چندین نقطه عطف مهم را برای ادامه مسیرش مشخص کرد که بر اساس آنها ما تعداد توکن‌های فهرست‌شده برای تجارت در برنامه رولوت را دو برابر کردیم و به ۱۰۰ توکن رساندیم و بسیاری از محصولات جدید را عرضه کردیم.

برای مثال محصول «لرن اند ارن» (بیاموز و به دست بیاور) به کاربران امکان می‌دهد پس از اتمام آموزش در مورد موضوعات مختلف کریپتویی، پاداش دریافت کنند. محصول «پی ویت کریپتو» (با کریپتو پرداخت کن) هم کاربران را قادر می‌سازد تا برای خریدهای روزانه از موجودی کریپتویی خود استفاده کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/18kf
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.