سال بدی که به نفع اینستاکارت تمام شد

اینستاکارت تا 2022 از محل تبلیغات یک میلیارد دلار درآمد خواهد داشت

عضو سابق هیئت اجراییِ آمازون، در رقابت با گوگل و فیس‌بوک، در حال ایجاد حاشیه سود یک میلیارد دلاری در اینستاکارت است.
اینستاکارت در حال گسترش کسب‌وکار خود با تأکید بر تبلیغات است؛ این شرکت در سال گذشته صدها میلیون دلار جذب کرد.

حاشیه سود این شرکت به لطف کرونا و افزایش سفارش‌های آنلاین تا ۸۰ درصد افزایش یافت. روند رشد و گسترش این کسب‌وکار آن‌قدر سریع است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۲ از محل تبلیغات، یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این شرکت به فعالیت در حوزه ارسال محصولات و مواد غذایی معروف است، اما در گذشته سودآوری زیادی نداشته است.

سال ۲۰۲۰ سال بدی برای اینستاکارت نبوده است؛ شروع همه‌گیری به افزایش گسترده سفارش آنلاین محصولات غذایی منجر شد و درآمد سالیانه شرکت به ۵/۱ میلیارد دلار در سال رسید. با این ‌حال گفته می‌شود که تنها ۲۰ درصد از این درآمد به تبلیغات مربوط می‌شود.

اما به نظر می‌رسد که این شرکت دارای پتانسیل بسیاری برای جذب درآمد از ناحیه تبلیغات تا پایان سال ۲۰۲۲ باشد. افراد معمولا وقتی قصد سفارش محصولات سوپرمارکتی دارند، بیشتر به مشاهده تبلیغات و مقایسه کالاها علاقه نشان می‌دهند.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/nevh کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین