کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
فلایتودی اعلام کرد که بهعنوان ارائهدهنده سفرکارت در ایران، در 6 ماهه ابتدایی سال 1403 توانسته 100 هزار سفرکارت به ارزش 200 میلیارد تومان به فروش برساند. این کارت، امکان دسترسی به خدمات سفر ازجمله رزرو بلیت هواپیما، قطار، هتل و ویزا را فراهم میکند.
به گزارش روابط عمومی فلای تودی، یکی از ویژگیهای سفرکارت، امکان صدور آن متناسب با بودجه و نیازهای کاربران است. طراحی کارتها بر اساس اهداف سازمانها و اشخاص، ازجمله دلایلی بوده که موجب شده تا این محصول با استقبال مواجه شود.
سفرکارت استفاده از خدمات سفر را در قالب یک کارت هدیه امکانپذیر میکند. این محصول برای سازمانها ابزاری فراهم کرده تا خدمات رفاهی و تعاملات حرفهای خود را با کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری گسترش دهند. همچنین برای افراد فرصتی ایجاد میکند تا سفر را به اطرافیان خود هدیه دهند.
فلایتودی، بهعنوان یک پلتفرم آنلاین، خدمات مختلفی در حوزه سفر ارائه میدهد که ازجمله آنها میتوان به رزرو بلیت هواپیما و قطار، هتل، تورهای داخلی و خارجی و همچنین خدماتی مانند ویزا و بیمه مسافرتی اشاره کرد.