فلیپ؛ فرصتی برای خرید و کسب درآمد از محتوا

پلتفرم تجارت اجتماعی، جذب سرمایه کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فلیپ، یک برنامه تجارت اجتماعی که خریداران را از طریق بررسی ویدئویی به محصولات، محتوا و جامعه متصل می‌کند، امروز اعلام کرد که 28 میلیون دلار در سری A به رهبری استریم لایند ونچرز، یک شرکت سرمایه‌گذاری اولیه مستقر در سیلیکون‌ولی، جذب کرده است. موبادالا کپیتال ونچرز و بی‌دی‌ام‌آی نیز در کنار حامیان اولیه و سرمایه‌گذاران در این دور شرکت کردند.

سرمایه‌گذاران فردی شامل روبی لو، سرمایه‌گذار اولیه در کوایشو، پلتفرم تجارت اجتماعی پیشرو در چین بود. فلیپ از این بودجه برای مقیاس‌بندی عرضه برند و اکوسیستم خالق خود استفاده می‌کند و در عین حال پلتفرم لجستیکی خود را نیز عمیق‌تر می‌کند.

خریداران امروزی مسیری طولانی و پراکنده را برای خرید طی می‌کنند که با کشف محصول در رسانه‌های اجتماعی شروع می‌شود، به سمت تحقیق روی پلتفرم‌های ویدئویی حرکت می‌کند و با پرداخت در مقصدهای تجارت الکترونیک به پایان می‌رسد.

فلیپ کل مسیر خریدار را به شکل تجربه یک برنامه منسجم ساده می‌کند؛ اکتشافات اجتماعی را از طریق سرگرمی، نقدهای تعاملی ایجادشده توسط کاربران، برنامه‌‌های خرید زنده با تحویل در همان روز و تدارکات پیشرفته ادغام می‌کند.

اولاس نایک، مؤسس و شریک استریم لایند ونچرز گفت: «در استریم لایند ونچرز، ما با بنیان‌گذارانی استثنایی که بازارهایی را ایجاد کرده‌اند که رفتارهای مصرف‌کننده را در دهه گذشته کاملاً تغییر داده‌، همکاری کرده‌ایم. در سال‌های آینده، نسل جدیدی از پلتفرم‌ها ساخته می‌شوند که مقیاس بازارها را با تعامل اجتماعی ادغام می‌کند.

فلیپ که به تعداد روبه‌رشدی از برندها و ویژگی‌های اجتماعی قوی مجهز شده، به طرز ماهرانه‌ای یک بازار مقیاس‌پذیر را با جامعه متعهد پیوند زده و موقعیت خوبی برای پیروی از چین و ایجاد انقلاب در تجارت اجتماعی ایالات متحده دارد.»

نورآقا، بنیان‌گذار و مدیرعامل فلیپ گفت: «در چشم‌انداز اجتماعی امروز، خریداران بیش از هر زمان دیگری برای اصالت اهمیت قائل‌اند، از جمله در شیوه‌های خرید و تعامل با برندها. آینده تجارت الکترونیک توسط خریداران و تجربیات واقعی زندگی که آنها از طریق رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، هدایت خواهد شد.

ما با ترکیب ویدئوهای اجتماعی با یک تجربه تجاری بی‌نظیر، پلتفرمی اصیل ایجاد می‌کنیم، برندها و مصرف‌کنندگان را به‌طور یکسان برای به اشتراک گذاشتن داستان‌هایشان توانمند می‌کنیم و در عین حال نحوه کشف محصولات جدید را متحول می‌کنیم.» فلیپ اعلام کرد خریدارانی که ویدئوهای خریدهای خود را به اشتراک می‌گذارند، فرصتی برای کسب درآمد از محتوای خود دارند.

زمانی که دیگران از طریق بررسی ویدئوهای آنها خرید می‌کنند، این افراد می‌توانند درآمد را به اعتبارات فلیپ تبدیل کنند یا وجوه را به حساب‌های بانکی خود انتقال دهند. اکثر سازندگان امروزی عمدتاً برای کسب درآمد از فعالیت اجتماعی خود به معاملات با مارک‌های شخص ثالث اعتماد می‌کنند و صرف‌نظر از تجربیات واقعی خود، فقط نظرات مثبت را ارسال می‌کنند.

فلیپ با ارائه داشبوردهایی برای مدیریت محتوا به همه سازندگان، به نسل بعدی کارآفرینان دیجیتالی این امکان را می‌دهد تا مستقیماً با دنبال‌کنندگان خود از طریق نقدهای واقعی ارتباط برقرار کنند و فارغ از برندها یا محصولات ارائه‌شده، از محتوای آنها درآمدزایی کنند.

فلیپ یک پلتفرم تجارت اجتماعی «کشف برای خرید» است که یک تجربه انقلابی از خرید محصولات زیبایی را در ایالات متحده ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با ورق‌زدن محتوای رسانه‌های اجتماعی که توسط سایر کاربران ایجاد شده، محصولات زیبایی و سلامتی را کشف و خریداری کنند.

فناوری انحصاری فلیپ به خریداران این امکان را می‌دهد که نقدهای ویدئویی خریدهای خود را ارسال کنند یا برنامه‌های زنده با امکان خرید ایجاد کنند و بر اساس فروش انجام‌شده از پست‌های خود کارمزد دریافت کنند.
فلیپ مستقر در لس‌آنجلس در سال 2021 توسط کارآفرین کهنه‌کار تجارت الکترونیک، نورالدین «نور» آقا تأسیس شد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/jqec
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.