معاملات خودرو؛ 100 درصد تضمینی

درباره «کارنامه» که به‌تازگی یک کمپین BTL راه انداخته است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپین‌های تبلیغاتی BTL نوعی از تبلیغات هستند که در ارتباط مستقیم با مشتریان و مخاطبان هدف برند قرار دارند و معمولاً با هدف آگاهی‌بخشی و ارائه ویژگی‌های سرویس یا محصول به شکل هدفمند اجرا می‌شوند. مضاف بر اینها، ارزیابی میزان اثربخشی کمپین‌های BTL راحت‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است. به‌تازگی «کارنامه» نیز با توزیع پکیج‌هایی در چند پمپ‌بنزین یک کمپین BTL به راه انداخته است.

کارنامه چه کار می‌کند؟
کارنامه یک سرویس آنلاین است که به خریداران خودروهای کارکرده کمک می‌کند برندهای مختلف را با هم مقایسه کنند، از قیمت خودروها مطلع شوند و چنانچه تصمیم به خرید یک خودروی کارکرده گرفتند، با استفاده از کارشناسان فنی این پلتفرم، آن خودرو را بررسی کنند. در صورتی که کارشناس آن خودرو را تأیید کند، مشتری می‌تواند از کارنامه یک ضمانت‌نامه فنی دریافت کند.

در صورت بروز مشکل در خودروی خریداری‌شده، این کارنامه است که هزینه‌ها را تقبل خواهد کرد. از طرفی فروشندگان خودرو نیز می‌توانند از سرویس‌های کارنامه استفاده کنند. خودروی آنها به صورت رایگان کارشناسی می‌شود، عکاسی از آن انجام گرفته و به همراه گزارش کارشناسی روی دیوار قرار می‌گیرد.

همچنین کارنامه مسئولیت پاسخ‌دهی به تماس‌ها و هماهنگی بازدیدها را انجام می‌دهد و بعد از پیدا شدن خریدار نهایی، قولنامه را تنظیم می‌کند.

در اصل این پلتفرم در حکم یک بنگاه مورد اعتماد خودرو عمل می‌کند و با ارائه ضمانت به خریدار و کمک به فروشنده، زمینه‌ساز یک خرید‌و‌فروش مطمئن و راحت می‌شود.

کمپینی که ادامه دارد
یکی از نکات مهم در اجرای کمپین‌های BTL، تحقیقاتی است که پیش از اجرای کامل و جامع آن صورت می‌گیرد تا نقاط قوت و ضعف کمپین در وسعت کمتر و با هزینه پایین‌تر سنجیده شود.

کمپین BTL کارنامه نیز از همین مسیر شروع کرد و فاز اول آن با تمرکز بر رانندگان خودرو در جایگاه‌های سوخت مناطق 1 تا 5 تهران اجرا و طی آن حدود 40 هزار پکیج تبلیغاتی توسط پروموترها در میان مخاطبان هدف توزیع شد. این پکیج‌های تبلیغاتی شامل کد تخفیف سرویس‌های کارنامه، کد تخفیف 50 درصدی اشتراک نماوا و بروشورهایی برای معرفی سرویس‌های کارنامه بوده است.

از آنجا که این کمپین با تبلیغات محیطی جایگاه‌ها هماهنگ شده بود، توانست به اهداف بازاریابی خود دست یابد و کمپینی که قرار بود در پایان آذرماه به کار خود پایان دهد، یک ماه تمدید شد. طراحی مینی‌مالیستی تابلوها با استفاده از ترکیب المان‌های خودرو با لوگوی کارنامه در ادامه کمپین تبلیغات محیطی شهریورماه انجام شده بود.

طبق تحقیقات و ارزیابی‌هایی که در حین انجام کمپین از دریافت‌کنندگان پکیج انجام شد، این برند شاهد رشد 100 درصدی و بیشتر از آن در شاخص‌هایی چون میزان مطالعه بروشور، میزان آشنایی با خدمات کارنامه و میزان استفاده از کد تخفیف کارشناسی دریافتی بود که نشان می‌دهد چنانچه یک کمپین BTL با تحقیقات پیشینی و در راستای کمپین‌های دیگر برند انجام شود، می‌تواند اهداف تبلیغاتی خود را محقق کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/luxm
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.