رسانه اقتصاد نوآوری ایران

لیون کامپ‍یوتر وارد بازار تولید سخت‌افزار می‌شود

سعید حسینی در مراسم رونمایی از هویت بصری تازه شرکتش خبر داد:

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مراسم رونمایی از لوگو و هویت جدید لیون‌کامپیوتر با حضور مهمانانی از حوزه فناوری و اهالی رسانه در ساختمان اصلی لیون‌کامپیوتر برگزار شد.

سعید حسینی، مدیرعامل و بنیان‌گذار لیون‌کامپیوتر در این مراسم با بیان اینکه راه خود را در بازار کامپیوتر چگونه آغاز کرده، گفت: «از سال ۱۳۷۶ وارد بازار کامپیوتر شدم و راه پرپیچ‌وخم خود را از این زمان آغاز کردم.

در ابتدای مسیر تعادل ایجاد کردن میان هزینه‌ها و درآمد به کاری دشوار تبدیل شده بود و در آن زمان به‌تنهایی و انفرادی سایت لیون‌کامپیوتر را مدیریت کرده و سفارش مشتریان را به دست آنها می‌رساندم و پس از مدت‌ها اولین نفر را در مجموعه لیون‌کامپیوتر استخدام کردیم.»

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر تمام کارها، از اسمبل گرفته تا بازاریابی و تولید محتوا، صد درصد توسط تیم لیون‌کامپیوتر انجام می‌شود و خودِ او در هیچ‌کدام از کارها دخالتی نمی‌کند، افزود: «در حال حاضر وب‌سایت کوینیت، وب‌سایت و رسانه لیون‌تک از جمله رسانه‌های وابسته به لیون‌کامپیوتر هستند.»

مدیرعامل لیون‌کامپیوتر از ورود به عرصه تولید خبر داده و گفته است: «قدم بعدی برای لیون‌کامپیوتر، تولید محصولات و قطعات سخت‌افزاری است. این محصولات قرار است به‌صورت صادراتی تولید شوند و کیفیتی در حد جهانی دارند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/diog
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.