کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

مدیرعامل پلتفرم گردشگری ژین تور: ژین تور در مسیر توسعه بازار تورهای گروهی آمادگی جذب سرمایه را دارد

 ژین تور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ با تولید پادکست‌های روایی باهدف معرفی مناطق گردشگری ایران و انتقال حس و حال این مناطق آغاز کرد. در سال ۱۴۰۱، پس از بررسی دغدغه‌های فعالان محلی در بازار گردشگری مانند مجریان تورهای گروهی و لیدرهای محلی، و شناسایی پتانسیل‌های این بازار، فرایند توسعه محصول برای پاسخگویی به نیازهای بازار  آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ژین تور، با وجود محدودیت منابع، طراحی و توسعه محصول تا تابستان ۱۴۰۲ ادامه یافت و پلتفرم ژین تور با ارائه سرویس مارکت‌پلیس برای مجریان تورهای گروهی فعالیت خود را آغاز کرد. در ابتدا، تمرکز این پلتفرم بر ایجاد تجربه موفق برای مجریان تور و تکمیل ظرفیت برنامه‌های طراحی‌شده بود.

در ادامه، با افزایش تنوع تورها و همکاری با مجریان مختلف از جمله  آژانس‌های دالاهو، آرند تور، امروز کجا بریم و…، تلاش شد تجربه‌ای مطلوب برای کاربران فراهم شود و با همکاری با پلتفرم‌های پرداخت اقساطی و اعتباری، فرایند پرداخت برای کاربران تسهیل شود.

مینا صاحبی، مدیرعامل پلتفرم گردشگری ژین تور با اشاره به رویکرد این محصول گفت: «ژین تور با رویکردی مبتنی بر سرمایه‌گذاری و توسعه بسترهایی که تجربه و درآمد خدمات‌دهندگان گردشگری را بهبود می‌بخشند و امکان مقیاس‌پذیری دارند، در حال حاضر خدمات خود را به بیش از ۵۰ هزار کاربر و ۳۰ مجری فعال در ماه ارائه می‌کند. این پلتفرم اکنون برای توسعه و گسترش بازار تورهای گروهی، آماده جذب سرمایه‌گذاری است و از مجموعه‌های سرمایه‌گذار یا هلدینگ‌هایی که خدمات گردشگری را جهت تکمیل چرخه ارزش خود در برنامه دارند، دعوت به مذاکره می‌کند. ژین تور در این مرحله باهدف توسعه زیرساخت‌های خود و توسعه مدل کسب‌وکار و مارکتینگ به دنبال جذب منابع مالی در قالب سرمایه‌گذار است تا بتواند فعالیت خود را گسترش دهد.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/u8se
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.