نخستین دوره جایزه نوآوری آزاده برگزار می‌شود

با هدف گرامیداشت یاد بانوی فقید آزاده داننده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نخستین رویداد جایزه نوآوری آزاده، با هدف حمایت و توسعه جایگاه زنان کارآفرین در اکوسیستم استارتاپی ایران برگزار می‌شود.     

نشست خبری معرفی این رویداد روز چهارشنبه نهم شهریور در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با حضور بنیان‌گذاران جایزه نوآوری آزاده و خبرنگاران رسانه‌های جمعی برگزار شد.

نخستین دوره جایزه نوآوری آزاده با تلاش و حمایت‌های انجمن ملی زنان کارآفرین، انجمن صنفی زنان مدیر کارآفرین، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و صندوق نوآوری و شکوفایی و به منظور گرامیداشت یاد بانوی فقید آزاده داننده برپا می‌شود. آزاده داننده، عضو هیات مدیره و رییس هیات مدیره انجمن زنان کارآفرین و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ پس از گذراندن یک دوره بیماری درگذشت.    

در ابتدای این مراسم، فریبا مهدیون، رئیس هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین با اشاره به فعالیت‌های این انجمن گفت: «انجمن ملی زنان کارآفرین از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را با هدف توسعه و ترویج کارآفرینی در میان بانوان و دختران کشور و توان افزایی زنان صاحب کسب‌وکار تشکیل شد. طی این سال‌ها کمیته‌ها و کارگروهای تخصصی انجمن، با ایجاد شبکه‌ اطلاعاتی از بانوان کارآفرین کشور، به شناسایی، آموزش و حمایت از این افراد پرداخته است. در حال حاضر انجمن ۱۲۰ عضور در سراسر کشور دارد که باعث شده تا انجمن ملی زنان کارآفرین به یک مرجع اصلی در این حوزه تبدیل شود».

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/swt7
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.