کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

همکاری والمارت با خرده‌فروشان محلی

محصولات خود را اینجا بفروشید

والمارت فضایی را در فروشگاه‌های خود به مشاغل کوچک به شکل کوتاه‌مدت اجاره می‌دهد. کسب‌و‌کارهای کوچک اکنون می‌توانند فضایی را برای خرده‌فروشی در فروشگاه‌های والمارت اجاره کنند.

والمارت از طریق مشارکت جدید با پلتفرم فروشگاهی پاپ‌آپ «پاپبل»، اکنون اجاره‌نامه‌های کوتاه‌مدت را به مشاغل کوچکی که نمی‌خواهند به قراردادهای طولانی‌تر متعهد شوند، ارائه می‌دهد. نحوه کار به این صورت است که یک شرکت پیشنهادهای خود را در وب‌سایت «پاپبل» فهرست می‌کند، سپس مشاغل کوچک می‌توانند با والمارت محلی خود جفت شوند تا به آن شرکت متصل شوند و یک قرارداد اجاره موقت امضا کنند.

به گفته پاپبل، چارچوب زمانی این قراردادهای لیزینگ توسط کسب‌وکار کوچک از پیش تعیین شده و می‌تواند از یک ماه تا یک سال متغیر باشد، همچنین می‌تواند به یک قرارداد طولانی‌مدت تبدیل شود. پاپبل اضافه کرد که شرایط از طریق مذاکره با برندها و فضاها نیز به طور مستقیم توسط خود کسب‌و‌کارها انتخاب می‌شوند.

داریل اسپینکس، مدیر ارشد خدمات خرده‌فروشی والمارت در بیانیه‌ای گفت: «حمایت از کسب‌و‌کارهای کوچک همیشه برای والمارت یک اولویت بوده است. این یک نمونه عالی از تمرکز ما بر ارائه خدمات منحصربه‌فرد برای محله‌هایی است که از طریق فروشگاه به آنها خدمات ارائه می‌دهیم.»

اسکات بلر، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل پاپبل اضافه کرد که مشتاقانه منتظر شراکت با والمارت است تا برندهای جدید را به جوامع محلی بیاورد و در عین حال به صاحبان مشاغل کوچک توانایی شکوفایی ارائه دهد. بلر گفت: «خرده‌فروشی پاپ‌آپ می‌تواند برای خرده‌فروشانی که از یک سال چالش‌برانگیز در مواجهه با تأثیرات پس از کووید، از افزایش نگرانی‌های اقتصادی گرفته تا مشکلات تحویل در مقصد، گذر می‌کنند، راهی عالی برای فروش موجودی اضافی باشد.»

این خبر در حالی منتشر می‌شود که این غول خرده‌فروشی به دنبال راه‌های جدیدی برای گسترش تجارت خود است. در این ماه، والمارت یک پلتفرم تجارت اجتماعی جدید را معرفی کرد که به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد کسب درآمد از محصولات قابل خرید از خرده‌فروش را برای فالوئرهای خود ساده کنند.

والمارت کریتور در حال حاضر در مرحله آزمایشی خود است، اما عمداً قبل از فصل تعطیلات راه‌اندازی شده است. طبق گفته این شرکت، این پلتفرم قبل از راه‌اندازی کامل در سال ۲۰۲۳ به تکمیل خود ادامه خواهد داد.

در ماه سپتامبر، این خرده‌فروش فاز بعدی فناوری آزمایش مجازی خود را با «مدل خودت باش» راه‌اندازی کرد. این ویژگی اکنون در بیش از ۲۷۰ هزار مورد در مجموعه برندهای خصوصی و غیرخصوصی والمارت در دسترس است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/939y
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.