کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

هیچ‌کس این سفارش را قبول نمی‌کند!

ماجرای کاربری که حاضر است دو ساعت منتظر سفارش خود بماند

به‌تازگی ویدئویی در شبکه اجتماعی تیک‌تاک (متعلق به آنجلیکا یکی از کارمندان اینستاکارت) منتشر شده و توانسته بیش از 20 هزار بازدید را از آن خود کند.

ویدئو از این قرار است که یکی از مشتریان اینستاکارت (یک شرکت آمریکایی که خدمات تحویل و ارسال مواد غذایی را از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن در ایالات متحده و کانادا انجام می‌دهد) سفارشی در فاصله 30 مایلی از یک شهر ساحلی کوچک به نام دانا پوینت کالیفرنیا ثبت کرده‌است.

این موضوع توجه و تعجب مخاطبان را برانگیخته و همه با خود می‌گویند چرا یک مشتری نباید از فروشگاه والمارت نزدیک خانه خود خرید کند و این کار را به اینستاکارت بسپارد. آنجلیکا که یکی از پیک‌های تحویل سفارشات اینستاکارت است در صفحه تیک‌تاک از تجربیات کاری‌اش در این شرکت برای مخاطبان می‌گوید. در بخش نظرات برخی کاربران گفته‌اند هرگز این سفارش را قبول نمی‌کنند. در واقع نقش اصلی در جنجالی‌سازی این محتوا را آنجلیکا بازی می‌کند! ایراد اصلی این سفارش به صرف هزینه بالای بنزین برمی‌گردد. زیرا واقعاً توجیهی برای آدمی که در یک قدمی فروشگاه است و ترجیح می‌دهد دیگران و خودش دو ساعت به انتظار برای تحویل کالا بنشینند، وجود ندارد!

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/y7p1
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.