کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ورزش کردن با برنده توپ طلا

اپلیکیشنی برای تمرین با ورزشکاران مشهور

«مسترز» برنامه‌ای برای تمرین با ورزشکاران مشهور، در دور اولیه سرمایه‌گذاری 7/2 میلیون دلار جذب کرد.
سال 2022 است و برنامه‌های زیادی وجود دارند که این امکان را به شما می‌دهند تا با شرکت در کلاس‌های درون‌برنامه‌ای گوشی‌های هوشمند، تمرینات قلبی و ماهیچه‌سازی کنید.

نکته اینجاست که بازاری که هنوز کاملاً اشباع نشده، کلاس تناسب اندام افراد مشهور است. البته افراد مشهوری بوده‌اند که اپلیکیشن تناسب اندام خود را ساخته‌اند اما جذابیت آن محدود بوده و منبع درآمد جانبی افراد مشهور به‌ حساب می‌آید. اکنون یک استارتاپ جدید امیدوار است به پلتفرمی تبدیل شود که در آن ورزشکاران نخبه بتوانند به افراد معمولی آموزش دهند.

مسترز برنامه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد با برخی از مشهورترین ورزشکاران جهان تمرین کنند و ترفندهای حرفه خود را از طریق برنامه‌های آموزشی چهار هفته‌ای هدایت‌شده یاد بگیرند.

این شرکت ورزشکاران مشهور جهانی مانند شان وایت قهرمان سه دوره اسنوبرد المپیک، کای لنی قهرمان موج‌سواری جهان، آدا هگربرگ فوق ستاره فوتبال و برنده توپ طلا، پترا کویتووا قهرمان تنیس ویمبلدون را در میان بسیاری دیگر ثبت‌نام کرده است.

گرگ دراچ، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران مسترز گفت: «آینده یادگیری، یادگیری از بهترین‌هاست و در همین راستا آینده آموزش، آموزش با بهترین‌هاست. اگر 10 نفر می‌توانند به یک کلاس تمرینی گروهی حضوری که توسط یک مربی بسیار خوب اداره می‌شود بروند، پس چرا هزار نفر یا 10 هزار نفر نمی‌توانند در یک کلاس مجازی که توسط یک قهرمان المپیک یا اسطوره NBA رهبری می‌شود شرکت کنند؟»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/twuk
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.