ویکو به آمازون پیوست

خرید جدید غول خرده‌فروش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آمازون صبح دوشنبه هفته گذشته تأیید کرد که ویکو را خریداری کرده؛ یک شرکت نرم‌افزاری مستقر در بریتانیا که ابزارهای موجودی و اجرا را برای فروشندگان تجارت الکترونیک در آمازون دات‌کام و سایر پلتفرم‌ها ارائه می‌دهد. آمازون با این خرید همچنان روند بنا کردن زیرساخت تجارت الکترونیک خود را فراتر از پلتفرم اصلی‌اش ادامه می‌دهد.

خرید سلز توسط این شرکت در سال گذشته، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد رقابت مستقیم‌تر آمازون با شاپیفای در ارائه خدمات تجارت الکترونیک بدون توجه به اینکه آیا آنها در آمازون دات‌کام یا جاهای دیگر نیز فروش دارند، افزایش داد. ابزار ویکو علاوه بر آمازون دات‌کام، از فروش در کانال‌هایی از جمله ای‌بی و شاپیفای پشتیبانی می‌کند.

پیشنهادهای موجود آمازون شامل اجرای چندکاناله است که به فروشندگان شخص ثالث اجازه می‌دهد از شبکه مستقر آمازون برای انجام سفارش‌های ارسال‌شده در سایت‌های دیگر استفاده کنند. یکی از سخنگویان آمازون گفت: «ما هیجان‌زده هستیم که ویکو به آمازون پیوسته است.

ویکو یک شرکت نوآور است که به فروشندگان کمک می‌کند تا تجارت چندکاناله خود را مدیریت کنند و تجربه فوق‌العاده‌ای را برای خریداران فراهم می‌کند. ما قصد داریم به سرمایه‌گذاری در ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید ادامه دهیم تا به ویکو در خدمات‌رسانی به فروشندگان در سطح جهان از خانه خود در ولز، تسهیل رشد کسب‌وکارهای چندکاناله فروشندگان و افزایش تجربه مشتریان‌شان کمک کنیم.»

تخمین زده می‌شود ویکو که در سال 2013 توسط «مت وارن»، مدیرعامل، تأسیس شد،70 کارمند دارد. شرکت تحقیقاتی فناوری مگابایت در یادداشتی برای مشترکان صبح روز دوشنبه، درآمد ویکو را «پنج پوند در میلی‌ثانیه» تخمین زد.

در کنار قرارداد سلز، خرید ویکو حتی پس از تکمیل آن، مدتی مخفی باقی ماند. ویکو این خرید را در دوم نوامبر در وب‌سایت خود اعلام کرد. اختاپوس ونچرز که پیش از این، یک دور سرمایه‌گذاری 3.3 میلیون پوندی را در شرکت رهبری می‌کرد، صبح دوشنبه این خبر را در وب‌سایت خود تأیید کرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/3gi0
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.