پهپادهای والمارت کدام اقلام را بیشتر توزیع کرده‌اند؟

هواپیمای بدون سرنشین؛ پیشرو در صنعت لجستیک

زمان مطالعه: 2 دقیقه

والمارت اقلامی را که مشتریان برای ارسال با هواپیماهای بدون سرنشین بیشتر سفارش می‌دهند، فاش می‌کند.
والمارت به‌تازگی اعلام کرده که قصد دارد برنامه تحویل مرسولات توسط هواپیماهای بدون سرنشین خود را تا پایان سال برای چهار میلیون آمریکایی فعال کند و همچنین اطلاعاتی را از مرسولاتی که تاکنون به این شکل ارسال می‌شدند، فاش کرد.

دیوید گوگینا، معاون ارشد نوآوری و اتوماسیون والمارت در یک پست وبلاگی نوشت: «پرفروش‌ترین کالا در یکی از مراکز تحویل Helper humburgers است.

گوگینا نوشت: عمده مشتریان از این سرویس برای دریافت محصولاتی استفاده کرده‌اند که سریعاً به آنها نیاز داشته‌اند، مانند نان ساندویچ برای وعده ناهارشان.

سایر خریدهایی که از این طریق انجام شده، چیزهایی مانند پوشک بچه یا داروهای بدون نسخه‌ای چون تایلنول بوده است.

والمارت اعلام کرده که خریداران والمارت در محدوده ارسال می‌توانند اقلامی را تا سقف 10 پوند برای تحویل گرفتن توسط پهپاد سفارش دهند و هر چیزی که به طور ایمن در پهپاد جا شود، واجد شرایط است. هزینه این سرویس 99/3 دلار است. این سرویس از ساعت 8 صبح تا 8 شب در دسترس مشتریان است.

در این پست وبلاگی گفته شده که والمارت صدها مرسوله را طی چند ماه گذشته از این طریق تحویل داده که با بازخورد مثبت مشتریان مواجه شده است.

این زنجیره خواربار در حال توسعه همکاری خود با DroneUp برای ایجاد 34 سایت تحویل در سال 2022 و تحویل خواربار با هواپیماهای بدون سرنشین به مشتریان در شش ایالت با ظرفیت یک میلیون تحویل تا پایان سال است. والمارت در گذشته با دیگر شرکت‌های تولید پهپاد از جمله فلای‌ترکس در زیپ‌لاین همکاری داشته است.

در سال 2020 معاون ارشد رئیس‌جمهور برای تحویل در آخرین لحظه تام وارد به اینسایدر گفت که مشارکت‌های مختلف بخشی از آزمایش والمارت برای افزایش سرعت و راحتی تحویل به روشی بسیار جدید و نوآورانه بوده‌ است.

شرکت‌های دیگری نیز در سال‌های اخیر تحویل مرسوله از طریق هواپیماهای بدون سرنشین را آزمایش کرده‌اند.
اینسایدر گزارش داد که آمازون برنامه آزمایشی کوچکی را با پهپادهای پرایم ایر در سال جاری اجرا می‌کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/szuh
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.