کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ چهل‌و‌یکم منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران به شماره چهل‌ویکم رسید. در این شماره کارنگ بنیان‌گذاران زیبال که یک کسب‌وکار ارائه‌دهنده خدمات جامع پرداخت است در گفت‌وگو با این نشریه از مسیر کسب‌وکارشان و چشم‌اندازی که در پیش دارند گفته‌اند. مدیران زیبال معتقدند وارد بازاری شده‌اند که قاعده‌مندی خاصی نداشته و تلاش آن‌ها برای تعریف یک قاعده با امضای خودشان بزرگترین چالش‌شان بوده است.
آن‌ها با نقد شدید اینماد تاکید می‌کنند عملا برخلاف آنچه مدافعان این مجوز تاکید دارند نمی‌تواند جلوی تخلفات را بگیرد.

کارنگ همچنین در این شماره دو گزارش انتقادی از عملکرد شاپرک در بستن هزاران درگاه پرداخت اینترنتی و عملکرد مجلس درخصوص طرح صیانت منتشر کرده است.

پرداختن به صنعت خرده‌فروشی و حوزه زنان نوآور که از بخش‌های ثابت کارنگ هستند هم صفحات دیگری از شماره جدید کارنگ را شکل داده‌اند.

در ضمیمه رمزارز شماره ۱۱ هم گفت‌وگوی مفصلی با محمد شهپری مدیر مارکتینگ صرافی اوکی‌اکسچنج انجام شده که او در آن روی ضرورت توسعه ادبیات درست حوزه رمزارزها تاکید کرده است.

تحلیل هفتگی بازار رمزارزها با در نظر گرفتن تاثیر جنگ روسیه و اوکراین روی این بازار و آخرین مقررات و تنظیم‌گری‌های آن از دیگر بخش‌های رمزارز یازدهم است.

کارنگ را رایگان از سایت آن دانلود کنید و بخوانید!

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/s97v
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.