کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
کارنگ که رسانه هفتگی اقتصاد نوآوری است بیستویکمین شماره خود را منتشر کرد.
در شماره ۲۱ کارنگ گفتوگویی مفصل با ایمان ضیایی بنیانگذار مزبار انجام شده درباره صنعت پذیرایی و فینگرفود و مسئله مهم لجستیک در این بازار.
همچنین در یک گفتوگوی تحلیلی دیگر کارنگ به سراغ پیفا رفته که یک سرویس در حوزه پرداخت است و سال گذشته تجربهای خاص را از سر گذرانده. یک ناکامی کسبوکاری که دلیل اصلیاش محاسبات اشتباه در آمادهسازی یک محصول و البته همراه شدن با تبلیغات یک سریال شبکه خانگی به نام قورباغه بوده است. قائم مقام مدیرعامل پیفا درسهای ارزشمندی از این تجربه را با کارنگ به اشتراک گذاشته است.
گزارشی از ۲۰ سالگی پارک پردیس منتشر کردهایم که روزگاری قرار بود سیلیکون ولی ایران شود اما علیرغم همه دستاوردهایش نتوانسته جذابیتهای چندانی برای جذب نوآوران و کارآفرینان به خود ایجاد کند.
خبرها و تحلیلها و گفتوگوهای متنوع دیگری هم در این شماره داریم: از رفع تحریمهای شرکت ماموت تا وضعیت امروز شیریندارو، از کشاورزی نوآور تا افشاگری علیه فیسبوک و …
کارنگ هر هفته یکشنبهها منتشر و در سراسر ایران توزیع میشود
برای اشتراک کارنگ هم میتوانید آنلاین و از طریق سایت ما اقدام کنید.