کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ بیست و دوم منتشر شد

کارنگ که به‌صورت هفتگی اقتصاد نوآوری ایران را رصد می‌کند، بیست و دومین شماره خود را منتشر کرد.

در ۲۲ کارنگ گفت‌وگوی مفصلی می‌خوانید با شهراد یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک که هم از برنامه‌های این شرکت می‌گوید و هم از ضربه سنگینی که توقف توسعه اینترنت ثابت به کسب‌وکارهای این حوزه وارد کرد.

همچنین گفت‌وگویی می‌خوانید با فاطمه کشاورزی که کسب و کار «خوشه‌های تاک» را راه‌اندازی کرده و به این صورت پای محصولات تاکستان هم به حوزه‌ اقتصاد نوآوری باز شده است.

در این شماره از کارنگ با یوتوپین آشنا می‌‌شوید؛ اپلیکیشن حوزه گردشگری که کار خود را با دیتا شهر و فروش اطلاعات مکانی شروع کرد و حالا مدیرعامل این شرکت که بهرام مشرفی است، فعالیت خود را به حوزه گردشگری معطوف کرده که هم تور می‌فروشد و هم کاربران می‌توانند داستان سفرهای خود را در این برنامه به اشتراک بگذارند.

لیدالید کسب‌وکار نوپای دیگری است که سراغ آن رفته‌ایم و از بازار جدیدی که راه افتاده می‌گوید؛ کارکرده‌فروشی. این اپلیکیشن گوشی‌های دست دوم را از مشتری می‌خرد و به‌جای آن گوشی نو پیشنهاد می‌دهد.

گفت‌وگو با پروشات کیوان صاحب کسب‌وکار «بیک ایت» هم از موضوعات دیگر این شماره است که می‌توانید با فروش تجربه شیرینی‌پزی به کودکان در خانه آشنا شوید و آن را تجربه کنید.

همچنین گزارشی از پارک فناوری پردیس می‌خوانید که صاحبان کسب‌وکاری که در این پارک حضور داشتند و مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس از نقاط مثبت و منفی حضور کسب‌وکارها در پارک می‌گویند.

این‌ها تنها بخشی از مطالب هفتگی این شماره کارنگ است.

کارنگ هر هفته یکشنبه‌ها منتشر و در سراسر ایران توزیع می‌شود.

برای اشتراک کارنگ هم می‌توانید آنلاین و از طریق سایت ما اقدام کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/k9hy
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.