کارنگ بیست و ششم منتشر شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هفته‌نامه کارنگ که حوزه اقتصاد نوآوری ایران را رصد می‌کند بیست و ششمین شماره خود را منتشر کرد.

در این شماره هفته‌نامه از نازنین و نگین دانشور، هم‌‌بنیانگذاران تخفیفان می‌خو‌انید که در ده سال گذشته توانسته‌اند مسیر موفقی را در این کسب‌وکار رقم بزنند. خواهرانی که یکی از آن‌ها روی صحنه و دیگری پشت صحنه حضور بوده‌ است. تخفیفان در سال گذشته سرویس‌های فین‌تکی را به سرویس‌های خود اضافه کرده است و به‌تازگی دومین ری‌برندینگ خود را انجام داد و وارد حوزه کش‌بک شد.

در صفحه فین‌‌تک و بلاکچین کارنگ بیست‌وششم گفت‌وگویی می‌خوانید با محمد حکیمی، مدیرعامل رمزینکس که درباره مزیت‌های رقابتی این صرافی و بر‌نامه‌های آینده‌اش می‌‌گوید.

گفت‌و‌گو با ندا جعفری مدیر «آوااستار» را در صفحه زنان نوآور می‌خوانید. آوااستار کسب‌وکاری در حوزه نجوم است که مدیر آن می‌گوید سقف آرزوهایش به اندازه وسعت دانش اخترشناسی بزر\ است.

در صفحه گردشگری و میراث فرهنگی با کسب‌وکار تهران ایمیجز آشنا می‌شوید که یک پلتفرم اشتراکی در حوزه گردشگری شهری است و هدفش ترغیب شهروندان به گشت‌وگذار و بازدید از اماکن گردشگری تهران است.

صفحه تجارت اجتماعی این شماره به بررسی این بخش اقتصادی در هند می‌پردازد که کسب‌وکار «گلورود» تلاش می‌کند مسیر تجارت اجتماعی را در این کشور تسهیل کند.

علاوه‌بر این مطالب ده‌ها گزارش و گفت‌وگوی دیگر می‌خوانید که هر کدام به بخش‌های مختلف اقتصاد نوآوری ایران مرتبط است که برخی از آنها عبارتند از:

  • گفت‌وگو با مهدی قطبی، مدیرعامل سیمباروم که معتقد است جهان نوآوری در سلامت روان بر هوش مصنوعی و لبه‌های تکنولوژی متمرکز است تا با شخصی‌سازی برنامه‌ها برای هر فرد، خود مراقبتی و پیشگیری رخ دهد.
  • گزارشی با عنوان «نفرهایی که از ما کم‌ می‌شوند» که از صادرات نخل‌های ایرانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس  می‌گوید.
  • گزارشی درباره رشد ۱۷۵۰۰ درصدی سولانا که یک ارز دیجیتال نو پا است و به رقیب جدی اتریوم تبدیل شده است.
  • گزارشی درباره دفاتر کار جدید که به‌نوعی یک اختراع است و نه یک پدیده طبیعی که نویسنده تاریخ دفاتر کار را هم در آن بررسی می‌کند
  • و…
    برای دریافت اشتراک کارنگ می‌توانید به قسمت اشراک سایت مراجعه کنید.
لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/hlb2
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.