کارنگ بیست و چهارم منتشر شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کارنگ که هفته‌نامه اقتصاد نوآوری است، بیست و چهارمین شماره خود را منتشر کرد.

در کارنگ ۲۴ گفت‌وگوی مفصلی می‌خوانید با مسعود شاهمرادی و سارا میرسالاری که معتقدند کسب‌وکار خانومی «تجربه بازار» صنعتگران را بر «اسمارت‌مانی» وی‌سی‌ها ترجیح داده‌اند و حالا هم از این تصمیم خود راضی‌اند.

همچنین گفت‌وگویی می‌خوانید با سعید انوری‌نژاد، فعال گردشگری که مدیر پروژه بازسازی یک لنج قدیمی در جنوب ایران شده است تا سنت دریانوردی بادبانی ایران احیا شود.

در این شماره کارنگ از پروژه شکست خورده اکسیژن می‌خوانید که تحریم و افت شدید سرمایه‌گذاری موجب شده است صنعت خودرو ایران در تولید محصولات برقی موفق نباشد.

موضوعی که چندی است ذهن فعالان بازار تلفن همراه را درگیر  کرده است به رقابت دو غول این بازار یعنی شیائومی و سامسونگ اشاره می‌کند که احتمالا باید منتظر سبقت شیائومی از سامسونگ در بازار تلفن همراه ایران باشیم. گزارشی از موبونیوز که اخیرا به این موضوع پرداخته است.

گفت‌وگو با الهه عزیزی، بنیانگذار کسب‌وکار اجتماعی «همقدم» مطلب دیگر این شماره کارنگ است که به فعالیت این کسب‌وکار در حوزه جامعه سالمندان می‌پردازند.

علاوه‌بر این مطالب، ده‌‌ها گفت‌وگو و گزارش دیگر حول محور اقتصاد نوآوری در کارنگ بیست‌وچهارم منتشر شده است که برخی از آنها عبارتند از:

-گفت‌وگو با مدیرعامل بیت پین درباره صرافی رمزارزی که کارش را در منطقه آزاد انزلی آغاز کرده است.

-گفت‌وگو با علیرضا حاجی‌تبار، مدیرعامل «ست‌پلت» که از تاثیر استفاده از تصاویر ماهواره‌ای بر افزایش کیفیت کشاورزی و چالش‌های پیش روی فعالیت خود می‌گوید.

-گزارشی از کاستکو که آیا با روش‌های نوآورانه‌ای که به کار برده است، می‌تواند سهم بازار خود را حفظ کند یا حتی بالاتر از آن، غول‌هایی چون آمازون و والمارت را به پیروزی از شیوه‌های خود فراخواند؟

و…

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/08o4
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.