کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ شصت‌وششم منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران، کارنگ، به شصت‌وششمین شماره خود رسید. جدیدترین شماره کارنگ با عکس جلدی از مهرداد فاخر، مدیر عمل تیپاکس، منتشرشده که همراه با گفت‌وگویی مفصل است.

فاخر می‌گوید: تیپاکس سال 1339 توسط پدرم تأسیس شد و مبتکر سرویس درب به درب در ایران بود. از دهه 50 توسعه و رشد نمایندگی‌ها بیشتر شد و به‌مرور شعبه‌های خارجی افتتاح شدند. او می‌افزاید: هلدینگ فاخر حرکت خود را برای ایجاد یک اکوسیستم آغاز کرده است. شبکه‌های مختلفی در این اکوسیستم تعریف‌شده که یکی از این بخش‌ها، شبکه پست و لجستیک است.

در صفحه زنان نوآور شماره شصت‌وششم کارنگ نیز گفت‌وگویی با مرجان مردی‌ها، خالق برند کورال داشتیم. مردی‌ها می‌گوید: یکی از چالش‌های مهم کسب‌وکارهای اینستاگرامی، پایین بودن سرعت اینترنت است که در کنار تغییر الگوریتم‌های این پلتفرم، مشکلات جدی برای این کسب‌وکارها ایجاد می‌کند.

در این شماره کارنگ گفت‌وگویی نیز با آرش برجی خانی، مدیرعامل هلثیو داریم. برجی‌خانی معتقد است پتانسیل سلامت شبیه وضعیت صنعت فین‌تک در چهار، پنج سال گذشته است. همان چالش‌های رگولاتوری را دارد، همان رشدهای خوب را تجربه خواهد کرد و همان متحول کردن بسیاری از خدمات در حوزه سلامت را به دنبال خود خواهد داشت.

گزارش‌هایی از بزرگ‌ترین بازیگران صنعت خرده‌فروشی، شرکت‌های B2B برند کارفرمایی، گوگل و کاهش هزینه‌ها در بخش مزایای کارمندانش و… بخش‌های مهم دیگر این شماره کارنگ هستند. به همراه چند گفت‌وگوی کسب‌وکاری دیگر.

در شماره سی‌وششم ضمیمه هفتگی رمزارز به سراغ مجتبی توانگر، رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس رفته‌ایم تا از در مورد بایدهای قانون‌گذاری در حوزه رمزارزها بگوید. توانگر باور دارد با توجه به نوظهور بودن صنعت رمزارزها، می‌توان امیدوار بود که امکان پارادایم شیفت در حوزه مالی و ارزآوری برای کشور را فراهم کند.

در این شماره رمزارز گزارش‌هایی از دوج‌کوین، مالیات و رگولاتوری امریکا بر رمزارزها، رمزریال بانک مرکزی، مرج اتریوم، استارتاپ‌های کریپتویی و موضوعات مهم دیگر نیز برای شما تهیه‌کرده‌ایم.

کارنگ و رمزارز را رایگان می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

اشتراک هفته‌نامه نامه کارنگ را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/gm9t
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.