کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

کارنگ ۱۳۵ منتشر شد

مروری بر آنچه در کارنگ ۱۳۵ می‌خوانید

شماره صدوسی‌وپنجم هفته‌نامه «کارنگ» با طرح جلدی از رویداد اینوتکس ۲۰۲۴، بیشتر به این رویداد و حواشی آن پرداخته است.

بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور ایرانی به مدت چهار روز در پارک فناوری پردیس دور هم جمع شدند و علاوه بر نمایشگاه اصلی در ۲۰ رویداد جانبی مشارکت داشتند. گزارشی کلی از این رویداد در این شماره آورده شده است.

میثم سلیمانی، سردبیر هفته‌نامه کارنگ در سرمقاله این شماره، به بهانه روز روابط ‌عمومی، از ارتباط تنگاتنگ روابط‌ عمومی و رسانه و نقش مهم این نهاد در شرکت‌ها نوشته است.

در بخش رویداد، گزارشی از اینونایت تهیه کرده‌ایم که در آن مینا والی، مدیرمسئول کارنگ، از کسب‌وکار بودن رسانه و چالش‌های برآمده از آن صحبت کرد. او همچنین خلاصه‌ای از فعالیت‌های کارنگ ارائه داد.

یکی از حواشی رویداد اینوتکس، برگزاری هم‌زمان نشست خبری نمایشگاه الکامپ با این رویداد بود. کارنگ، با خبرنگاران و برگزارکنندگان این نشست خبری صحبت کرده و نظرات‌شان را درباره این هم‌زمانی جویا شده است.

در بخش لجستیک، سراغ جابار رفته‌ایم؛ رامین سمیع‌زاده، مدیرعامل جابار در کارنگ ۱۳۵ از تلاش‌شان برای ارتقای این صنعت گفت. یکی از مواردی که جابار برای بالا بردن کیفیت عملکرد خود انجام داده، رونمایی از لاکر هوشمند اختصاصی است.

در رویداد اینوتکس، استودیو راه‌کار با افراد مختلفی گفت‌و‌گو کرده است. امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا یکی از این افراد بود که در گفت‌وگو با استودیو راه‌کار از رشد و آینده روبیکا و برنامه‌ای که برای آن دارند صحبت کرد.

فروم حکمرانی یکی از بخش‌های مهم اینوتکس امسال بود. در پنل «دبی چطور نوآوری را به پیش می‌برد؟» برنامه ری‌برندینگ دولت دبی، تأثیر فعالیت‌های آنها بر ایران و مهاجرت نیروی انسانی ایران به امارات متحده عربی مورد بحث قرار گرفت.

و در آخر، گزارشی از وام‌های فوری تهیه کر‌ده‌ایم که این روزها همه‌جا دیده می‌شوند و شرایط عجیب‌وغریبی دارند.

هفته‌نامه کارنگ ۱۳۵ را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ti84
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.