کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
همیشه یک زن موفق که قدمهای بزرگ را بهسادگی برمیدارد، بازیگر اصلی کمپینهای مایلیدی است. مایلیدی یکی از برندهایی است که با حمایت از زنان توانمند و توانمندی زنان، پیام خود را به مخاطبش میرساند و اینبار با نگار سماکنژاد به عنوان سفیر این پیام همراه شده است.
از اینستاگرام گرفته تا توییتر و بیلبوردهای شهری یا حتی وبسایتهای خبری، همهجا صحبت از زنی است که با همراهی مایلیدی به دماوند رفته است.
مایلیدی در رپورتاژهای خبری خود، موضوع را اینطور توضیح داده است: «چالش سفر به بام ایران از چهار جبهه، برای اولین بار توسط یک بانوی ایرانی آغاز شده است. بانویی که به نمایندگی از تمام زنان ایرانی در مسیر «پیدا شدن» قدم برمیدارد.»
«در مسیر پیدا شو» جریانی است که با حضور یک دونده بیالمللی ایرانی کلید خورده است.
دویدن روی دماوند و صعود به قله از چهار مسیر، مأموریت نگار سماکنژاد در این رویداد بوده است. مأموریتی که با موفقیت طی شد و یک بار دیگر، پیام مایلیدی درباره توانمندی زنان را صفحه به صفحه و گوش به گوش چرخاند.