کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
گسترش خدمات غیرحضوری پست و بهروزرسانی نرمافزارها
محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، از بهبود کیفیت خدمات غیرحضوری پست گفت
محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت خدمات و تأمین هر چه بیشتر رضایت مشتریان اعلام کرد خدمات غیرحضوری گسترش و مرکز تماس به سطح بالاتری ارتقا خواهد یافت.
به گزارش مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، احمدی گفت: «با توسعه مرکز جدید تماس امور مشتریان و کانالهای جدید ارتباطی، شاهد تحول مهمی در ارائه خدمات غیرحضوری پست به مردم خواهیم بود.»
او تشریح کرد: «فضای جدید و مناسب برای مرکز تماس در نظر گرفته شده و در حال آمادهسازی است. این مکان مدرن و استاندارد، امکاناتی فراهم خواهد کرد تا کارکنان مرکز در محیطی مناسبتر و کارآمدتر به مشتریان خدمات ارائه دهند. این تغییرات باعث بهبود بهرهوری و افزایش رضایت کارکنان و مشتریان خواهد شد.»
علاوه بر این توسعه و بهروزرسانی نرمافزار مرکز تماس با هدف بهینهسازی فرایندها و کاهش مشکلات موجود نیز در برنامه این شرکت است. احمدی توضیح داد: «در طرح توسعه ارتباطات با مشتریان، ارتقا نرمافزاری مرکز تماس یکی دیگر از برنامههاست که این موضوع، نهتنها سرعت پاسخگویی و دقت خدمات را افزایش میدهد، بلکه امکان مدیریت بهتر درخواستها و پیگیریهای مشتریان را نیز فراهم میآورد.»
مدیرعامل شرکت ملی پست یکی از محورهای برنامه گسترش خدمات پست را بهکارگیری نیروهای با لهجههای محلی در مناطق مختلف کشور اعلام کرد و گفت: «هدف ما این است که مشتریان بتوانند با همکارانی که به زبان و لهجههای بومی آشنا هستند، ارتباط برقرار کنند تا احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند. این رویکرد باعث افزایش رضایت مشتریان و بهبود تجربه ارتباطی آنان خواهد شد.»
او در نهایت تأکید کرد: «شرکت ملی پست با توسعه کمی و کیفی مرکز تماس امور مشتریان در تلاش است تا سطح خدمات غیرحضوری را بهبود بخشیده و ارتباط مؤثرتری با مشتریان خود برقرار کند.»