کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

گسترش خدمات غیرحضوری پست و به‌روزرسانی نرم‌افزارها

محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، از بهبود کیفیت خدمات غیرحضوری پست گفت

محمد احمدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت خدمات و تأمین هر چه بیشتر رضایت مشتریان اعلام کرد خدمات غیرحضوری گسترش و مرکز تماس به سطح بالاتری ارتقا خواهد یافت.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، احمدی گفت: «با توسعه مرکز جدید تماس امور مشتریان و کانال‌های جدید ارتباطی، شاهد تحول مهمی در ارائه خدمات غیرحضوری پست به مردم خواهیم بود.»

او تشریح کرد: «فضای جدید و مناسب برای مرکز تماس در نظر گرفته شده و در حال آماده‌سازی است. این مکان مدرن و استاندارد، امکاناتی فراهم خواهد کرد تا کارکنان مرکز در محیطی مناسب‌تر و کارآمدتر به مشتریان خدمات ارائه دهند. این تغییرات باعث بهبود بهره‌وری و افزایش رضایت کارکنان و مشتریان خواهد شد.»

علاوه بر این توسعه و به‌روزرسانی نرم‌افزار مرکز تماس با هدف بهینه‌سازی فرایندها و کاهش مشکلات موجود نیز در برنامه این شرکت است. احمدی توضیح داد: «در طرح توسعه ارتباطات با مشتریان، ارتقا نرم‌افزاری مرکز تماس یکی دیگر از برنامه‌هاست که این موضوع، نه‌تنها سرعت پاسخگویی و دقت خدمات را افزایش می‌دهد، بلکه امکان مدیریت بهتر درخواست‌ها و پیگیری‌های مشتریان را نیز فراهم می‌آورد.»

مدیرعامل شرکت ملی پست یکی از محورهای برنامه گسترش خدمات پست را به‌کارگیری نیروهای با لهجه‌های محلی در مناطق مختلف کشور اعلام کرد و گفت: «هدف ما این است که مشتریان بتوانند با همکارانی که به زبان و لهجه‌های بومی آشنا هستند، ارتباط برقرار کنند تا احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند. این رویکرد باعث افزایش رضایت مشتریان و بهبود تجربه ارتباطی آنان خواهد شد.»

او در نهایت تأکید کرد: «شرکت ملی پست با توسعه کمی و کیفی مرکز تماس امور مشتریان در تلاش است تا سطح خدمات‌ غیرحضوری را بهبود بخشیده و ارتباط مؤثرتری با مشتریان خود برقرار کند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ebx9
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.