کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
بعد از حضور درخشان زانیار خسروی به عنوان سفیر برند ساناستار، محمدرضا گلزار با لباسهای رنگارنگ و شاد، برند آبمیوه سانینس را تبلیغ کرد. شاید سهم سانینس در بازار نوشیدنی به اندازه ساناستار نبود و تأثیرگذاری محمدرضا گلزار هم به اندازه زانیار خسروی (در آن سالهای اوج) نبود، اما با تمامی این اوصاف، میتوان حضور او را در کمپین سانینس در مقایسه با دیگر فعالیتهای تبلیغاتیاش (به لحاظ بصری) پذیرفتنیتر دانست.
گلزار که به عنوان گیتاریست در گروه آریان معرفی شد، تنها کمی بعد از درخشش اولیه این گروه، پایش را به سینما رساند و با بازی در فیلمهای عامه پسند به ستاره این دسته از فیلمها بدل شد. با به حاشیه رفتن فعالیت سینمایی گلزار، حتی حضورش به عنوان مجری یک مسابقه تلویزیونی هم نتوانست جهشی را در محبوبیت او ایجاد کند.
آنچه از نظر مخاطبان تبلیغات محیطی هم پنهان نمیماند، میل این بازیگر به دیده شدن در تبلیغات، بدون توجه به موضوع کمپینهای تبلیغاتی است. بازیگری که در سالهای قبل، چهرهاش روی بیلبوردهای مسواک گام نشسته بود و از معرفی ساعت گرفته تا نوشیدنی انرژیزای هایپ را در کارنامه دارد، حالا دیجیسرویس را معرفی میکند.
دیجی سرویس در بیلبوردی با طراحی نهچندان خوشایند، با شعاری نهچندان گیرا، گلزار را با عکسی نهچندان دلچسب به عنوان چهره تبلیغاتی خود انتخاب کرده است. پیام روی بیلبورد مشخص است: «دیجیسرویس را بخاطر ضمانتنامه 18 ماهه و بیمهنامه 12 ماهه انتخاب کنید». اما آنچه که در این تبلیغات مشخص نیست، تأثیری است که قرار است با حضور بازیگر نامآشنا ایجاد شود. گلزار با تلفن همراهی در دست، با همان چهره درهمکشیده همیشگی و روی تابلویی با طراحی شلوغ و ناخوشایند.