یک دور چهار و نیم میلیون دلاری!

سرمایه‌پذیری استارتاپ دکات

دکات (TheCut) یک بستر فناوری طراحی‌شده برای یافتن آرایشگران ماهر، ۵/۴ میلیون دلار سرمایه جذب کرد.
اومیل و کوش ‌پتل این اپلیکیشن را طراحی کرده‌اند که اطلاعات و بررسی‌های مربوط به آرایشگران را برای مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد و در عین حال قرارها، پرداخت‌های آنلاین و قیمت‌گذاری را برای آرایشگران مدیریت می‌کند.


اومیل می‌گوید: «من و کوش تجربه هولناکی از اصلاح موی سرمان داشتیم. بعد از این فاجعه تصمیم گرفتیم برنامه‌ای بسازیم که به پیدا کردن آرایشگاه‌های خوب کمک کند. ما متوجه شدیم آرایشگران بزرگ و ماهری وجود دارند، اما راهی برای کشف آن‌ها وجود ندارد. می‌توانید در گوگل سرچ کنید، اما نتایج گوگل ممکن است به تجربه هولناک ما ختم شود. اما با استفاده از دِکات می‌توانید یک آرایشگر را کشف کنید و ببینید آیا آن‌ها برای شما مناسب هستند و موهای شما را خراب نمی‌کنند؟»


این برنامه همچنین به آرایشگران این امکان را می‌دهد که لیستی از مشتریان و مدل موهای آن‌ها، یادداشت‌ها و عکس‌ها و همچنین بازدیدها و هزینه‌ها را همیشه در دسترس داشته باشند. این اپلیکیشن لیست دیجیتال خدمات اضافی را هم در خود جای داده است که آرایشگران می‌توانند به کمک آن درآمد بیشتری کسب کنند. در سمت مشتری، یک تابع جست‌وجو با مشخصات آرایشگر، عکس‌های نمونه‌کار آن‌ها، امتیازها و نظرات مشتریان دیگر در کنار لیستی از خدمات و قیمت‌ها وجود دارد.
امیل می‌گوید ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار آرایشگر در ایالات متحده وجود دارد و این یکی از بازارهای رو به رشد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.