رسانه اقتصاد نوآوری ایران

یک صرافی برای همه خاورمیانه؟!

اولین صرافی رمزارزی قطر شروع به کار کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کوین منا (CoinMENA) صرافی دارایی‌های دیجیتال منطقه‌ای است که در قطر فعالیت خود را آغاز کرده است. از ۱۹ ماه می، شهروندان و ساکنان قطر می‌توانند در این صرافی حساب باز کنند و به تمامی ویژگی‌های این پلتفرم از جمله اتصال والت CoinMENA و حساب بانکی در جهت فعال‌کردن سپرده‌ها و انجام برداشت‌های ساده، دسترسی پیدا کنند.

این کمپانی که مقر اصلی آن در بحرین است، اولین صرافی دارای مجوزی است که معاملات محدود را معرفی کرده است. معاملات محدود این امکان را به کاربران می‌دهد تا قیمت خریدوفروش رمزارزهای خود را تعیین کنند. کاربران کشور قطر همچنین می‌توانند از سایر ویژگی‌های این صرافی مثل برداشت USDT از طریق شبکه TRON به‌منظور هزینه‌های کمتر و دریافت پاداش در ازای معرفی دوستان خود، بهره‌مند شوند.

این صرافی بعد از انتشار عمومی خبر حضور در قطر اعلام کرد: «ما خوشحالیم که اولین صرافی رمزارز در قطر هستیم. این خبر نقطه‌عطفی در برنامه‌های بلندمدت توسعه بازار جغرافیایی ماست. تیم ما تلاش دارد در کشورهای دیگر نیز حضور داشته باشد و خدمات جدیدی را به مخاطبان بیشتری معرفی کند.»

این کمپانی همچنین در توییتی نوشت: «قطر ما اینجاییم! کوین منا اولین صرافی دارای مجوزی است که در قطر فعالیت می‌کند. اگر شهروند قطر هستید، همین حالا ثبت‌نام کنید تا سفر خود به دنیای رمزارزها را شروع کنید. لینک مرجع خود را به اشتراک بگذارید و با تأیید حساب دوستان‌تان، جایزه ببرید.»

در ماه ژانویه، بانک مرکزی بحرین مجوز این صرافی را تحت عنوان «مجوز شرکت خدمات دارایی‌های دیجیتالی رده ۲» صادر کرد. این صرافی پس از رعایت تمامی الزامات عملیاتی، فنی و امنیتی مشخص، موفق به دریافت این مجوز از بانک مرکزی بحرین شد. CoinMENA یک صرافی منطبق بر شریعت است که توسط دفاتر رسمی شرعی، بررسی می‌شود.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/w32e
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.