آشنایی با تیم لطیف

شماره پنجاه‌و‌هشتم عصر تراکنش منتشر شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شماره پنجاه‌وهشتم ماهنامه عصر تراکنش با تصویری از تیم لطیف، بنیان‌گذار هلدینگ مکس منتشر شد. تیم لطیف که بیش از ۲۵ سال در حوزه‌های مختلف تجربه کارآفرینی دارد و از آلمان تا ایران شرکت‌های موفق و تأثیر‌گذار زیادی را راه‌اندازی کرده، ۱۶ سال پیش به ایران مهاجرت کرد و با آشنایی با ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال ایران، استارتاپ‌های موفقی را تأسیس کرد که در نهایت هلدینگ مکس برای توسعه هرچه بیشتر و بهتر این استارتاپ‌ها راه‌اندازی شد. در گفت‌وگویی که عصر تراکنش با لطیف داشته، ابتدا درباره مسیر حرفه‌ای که تاکنون طی کرده، صحبت شده و سپس به هلدینگ مکس و چشم‌اندازی که برایش متصور هستند، پرداخته است.

همچنین در پنجاه‌وهشتمین شماره ماهنامه عصر تراکنش پرونده‌ای درباره پروژه رمزریال بانک مرکزی را می‌خوانید که به ابعاد گوناگون این پروژه در گفت‌وگو با فعالان این حوزه پرداخته‌ است.

«ارتباط فردا»، «آی‌تی‌ساز» و «تجارت الکترونیک بهار» سه کسب‌وکاری هستند که عصر تراکنش در بخش باشگاه این شماره به سراغ آنها رفته و در گفت‌وگو با مدیران آنها به مهم‌ترین اقدامات‌شان در یک سال گذشته و برنامه‌هایشان برای سال جدید پرداخته است. علاوه بر این، داستان زندگی مظاهر مرجانی، مدیرعامل پارمیس را می‌خوانید. در آخرین شماره عصر تراکنش گزارش‌ها، گفت‌و‌گوها و یادداشت‌های متنوعی دیده می‌شود که برای علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین مالی جذابیت خواهد داشت.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/fvu3
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.