کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

آیتول امکان خرید اقساطی بیمه خودرو بدون ضمانت را فراهم کرد

بیمه قسطی از خدمات پرمتقاضی در ایران است و آیتول با درک این نیاز و تقاضا، امکان خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک و سفته را از اوایل مردادماه برای مالکان خودرو فراهم کرده است.

سرویس بیمه قسطی باهدف تسهیل شرایط خرید بیمه راه‌اندازی شده است تا کاربران بدون ارائه چک و سفته، بتوانند برای خرید بیمه خودرو به‌صورت اقساطی اقدام کنند. در سرویس بیمه شخص ثالث اقساطی بدون چک از آیتول، فرایند مراجعه کاربران و دریافت خدمات نسبت به شیوه‌های سنتی خرید بیمه، آسان‌تر شده و طی بررسی‌هایی که برای برآورد ریسک‌ها از سوی آیتول انجام‌گرفته بر نوآوری و ایجاد طرحی نو به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان تأکید شده است.

با استفاده از این سرویس آیتول، بیمه‌گذاران می‌توانند وجوه مربوط به خرید یا تمدید بیمه‌نامه‌ خود را بر اساس مدل قراردادی و اعتبارسنجی آیتول پرداخت کنند. سررسید اقساط به‌منظور تمدید یا خرید بیمه‌نامه نیز همان تاریخ صدور بیمه‌نامه است و آخرین‌مهلت پرداخت صورت‌حساب تا ۵ روز بعد از تاریخ سررسید است که در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در موعد مقرر، بیمه‌گذار مشمول بدحسابی می­‌شود.

کاربران آیتول می‌­توانند در کنار خرید بیمه قسطی بدون چک و سفته، از امکان مقایسه خدمات شرکت‌های بیمه‌­ای، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، خرید آسان و سریع بیمه‌نامه، صدور سریع بیمه‌نامه از تمام شرکت‌‌های بیمه و تضمین بهترین قیمت بهره‌مند شوند.

آیتول اعلام کرده که به‌عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، امیدوار است سایر کسب‌وکارها نیز از ظرفیت ریسک‌پذیری خود بهره­‌مند شده و در راستای سهولت استفاده از سرویس­‌های ارائه شده، شرایط منعطف و اقتصادی را برای کاربرانشان ایجاد کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/vm5j
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.