کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اتفاقی کم‌نظیر در گردهمایی بزرگ اکوسیستم دارایی دیجیتال ایران / حضور پررنگ دانشجویان استان‌های مختلف در رویداد ۹ ژانویه

سومین دوره رویداد ۹ ژانویه در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه با همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار در کتابخانه ملی برگزار می‌شود. رویداد امسال شش بخش خواهد داشت و علاوه بر پنل‌ها و سخنرانی‌های تخصصی که در رویدادهای سال‌های گذشته نیز شاهد بودیم، کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه هم به رویداد ۹ ژانویه اضافه شده‌اند. علاوه بر این چهار بخش، مخاطبان می‌توانند در این دو روز با فعالان اکوسیستم بلاکچین و رمزارز شبکه‌سازی کنند و به‌واسطه بخش کاریابی، در شرکت‌های این حوزه استخدام شوند. اما یکی دیگر از تفاوت‌های امسال با سال‌های گذشته، حضور دانشجویان در رویداد ۹ ژانویه است.

بنا بر اعلام دبیرخانه این رویداد، در روز دوم رویداد ۹ ژانویه دانشجویانی از دانشگاه‌های استان‌های مختلف کشور ازجمله ایلام، خوزستان، تهران و همدان حضور پیدا خواهند کرد. با هماهنگی‌های انجام‌شده با تیم برگزاری، به تعدادی از دانشجویان مشتاق و علاقه‌مند به اکوسیستم رمزارز و بلاکچین برای شرکت در رویداد کد تخفیف تعلق گرفته و این دانشجویان با استفاده از این کدها می‌توانند با هزینه بسیار کمتری در این گردهمایی حضور به هم رسانند. این کد تخفیف ویژه دانشجویی برای ۲۰۰ دانشجو در نظر گرفته شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با اعمال این کد در کارگاه‌های تخصصی روز دوم رویداد شرکت کنند.

عوامل برگزارکننده رویداد ۹ ژانویه با در نظر گرفتن پررنگ شدن ترند فناوری در دانشگاه‌ها و همچنین راه‌اندازی آزمایشگاه‌های بلاکچین در بسیاری از دانشگاه‌های کشور، تصمیم به فراهم کردن زیرساختی برای حضور پررنگ‌تر دانشجویان در اکوسیستم رمزارز و بلاکچین گرفته‌اند. از این رو، آنها بستری را به وجود آورده‌اند تا دانشجویان بتوانند به‌عنوان ذینفعان آینده این اکوسیستم در رویداد ۹ ژانویه حضور یابند و با این اکوسیستم و فعالان آن بیشتر آشنا شوند. به‌علاوه، دانشجویان به واسطه حضور در این رویداد می‌توانند از مباحث تخصصی کارگاه‌ها بهره‌مند شوند. باید اشاره کرد که این اتفاق با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی رشته‌های تخصصی مرتبط با حوزه رمزارز و بلاکچین دانشگاه‌های سراسر کشور پیگیری شده است.

شایان ذکر است در رویداد ۹ ژانویه پنج کارگاه تخصصی با عناوین «دیفای و فرصت‌های کسب‌وکاری و سرمایه‌گذاری آن»، «الزامات، محدودیت‌ها و فرصت‌های حضور در بازار بین‌الملل بلاکچین برای تیم‌های ایرانی»، «مارکت کریپتو در سال ۲۰۲۴: همه سناریوهای خوش‌بینانه و بدبینانه»، «کپی‌تریدینگ و مدیریت دارایی در فضای رمزارز» و «بررسی انتظارات و امکان‌های همکاری متقابل تریدرها و صرافی‌های داخلی» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند. همچنین مخاطبان کارنگ برای شرکت در رویداد ۹ ژانویه می‌توانند با کد karang از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/hcs2
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.