ایرانسل با هدف ارتباط مستقیم با کارجوها در نمایشگاه کار شرکت کرد / ارائه طیف وسیعی از موقعیت‌های شغلی در ایرانسل

ایرانسل با هدف ارتباط مستقیم با کارجوها و ارتقای برند کارفرمایی در نمایشگاه کار شرکت کرد / ارائه طیف وسیعی از موقعیت‌های شغلی در ایرانسل

ششمین دوره نمایشگاه کار از ۲۵ تا ۲۸‌ بهمن‌ماه در محل برج میلاد برگزار شد. کسب‌وکارهای بسیاری در حوزه‌های کاری متنوع در این نمایشگاه شرکت کردند. بانک‌ها، سکوهای فروش کالا، کسب‌وکارهای حوزه IT و… ازجمله شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه بودند.

ایرانسل نیز یکی از کسب‌وکارهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه بود که به منظور ارتقای برند کارفرمایی و تعامل مستقیم با کارجوها در این رویداد حاضر شده بود.

طیف گسترده‌ای از موقعیت‌های شغلی در ایرانسل به کارجوهای شرکت‌کننده در نمایشگاه کار ارائه شده بود. موقعیت‌های شغلی ارائه‌شده توسط این شرکت شامل عناوین مختلف شغلی از کارشناس مرکز تماس تا مدیر مالی و مدیران فنی بود.

اکنون حدود ۳۵۰۰ نفر در ایرانسل به شکل مستقیم مشغول به کار هستند. این اپراتور ارتباطی نیز مانند بسیاری از شرکت‌ها با بخشی از نیروی انسانی خود به صورت غیرمستقیم در تعامل است. تعداد پرسنلی که به صورت غیرمستقیم با برند ایرانسل در ارتباط هستند و برای آن کار می‌کنند حدود ۱۰ هزار نفر است.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ueeu کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول