کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

نگاهی به حضور بانک سامان در نمایشگاه کار ایران / فراهم بودن بستر رشد برای نیروهای بانک تا سطوح مدیریتی

بانک سامان با هدف معرفی فرهنگ سازمانی و پیشبرد اهداف برند کارفرمایی خود در نمایشگاه کار 1402 شرکت کرد. نمایشگاه کار با اهداف ارتباط مستقیم کارجو با کارفرما، ارتقای برند کارفرمایی و تسهیل ارتباط جذب و استخدام، هرساله با حضور کسب‌کارهای مختلفی ازجمله بانک‌ها برگزار می‌شود.


ارتقای برند کارفرمایی؛ هدف بانک سامان از شرکت در نمایشگاه کار


بانک سامان از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه کار 1402 هدف خود از حضور در این نمایشگاه را شناساندن برند کارفرمایی خود اعلام کرد. این بانک قصد دارد با حضور در این نمایشگاه، فرهنگ سازمانی خود را به مخاطبان و کارجوهای علاقه‌مند به کار در بانک سامان معرفی کند.

بانک سامان با شعار «با شما هستیم» فرهنگ سازمانی خود را از جنس خانواده معرفی کرد و فرهنگ بانک سامان را فرهنگی منعطف و خانوادگی خواند.

ارزشمندی کارکنان یکی از موارد فرهنگ سازمانی بانک سامان است و این سازمان قصد دارد به کارجوها این فرهنگ سازمانی را معرفی کند. یکی دیگر از ارزش‌هایی که بانک سامان معرفی می‌کند، «حال خوب، کار خوب» است که بر اساس این ارزش سعی دارد بهره‌وری کارمندان خود را افزایش دهد.

بانک سامان سعی می‌کند در استخدام کارجوها افراد تازه‌نفس را در نظر بگیرد و با رفتار حمایتی از کارکنان خود، آنها را آموزش دهد. بر اساس آمار ارائه‌شده از سوی بانک سامان، این سازمان 95 درصد مدیران عامل و موقعیت‌های کاری خود در سطح مدیریتی را از داخل سازمان خود جذب می‌کند. به عبارتی افراد استخدامی در بانک سامان می‌توانند در این سازمان تا سطح مدیریتی ارتقا یابند.


ارائه موقعیت‌های شغلی در حوزه صنایع مالی و بانک


بانک سامان مانند دیگر صنایع مالی موقعیت‌های شغلی متناسب با این صنعت را در نمایشگاه ارائه داد و تمام موقعیت‌های شغلی در حیطه بانک توسط بانک سامان در نمایشگاه کار اخیر ارائه شد. این موقعیت‌های شغلی شامل مواردی ازجمله نگهبان بانک تا موقعیت‌های سرمایه‌گذاری می‌شود. همچنین تمام مشاغل مربوط به حوزه فناوری اطلاعات اکنون می‌توانند برای دریافت موقعیت شغلی در این بانک اقدام کنند. حوزه‌های فناوری مورد نیاز بانک سامان از امنیت و شبکه تا دیتابیس و… را شامل می‌شود.


رشد هشت‌درصدی نیروی انسانی در یک سال گذشته در بانک سامان


بانک سامان اکنون 2772 نفر نیروی انسانی دارد و نسبت به سال گذشته هشت درصد در نیروی انسانی‌اش رشد داشته است. گفتنی است نرخ خروج بانک سامان حدود یک‌ونیم درصد است.

شرکت پرداخت الکترونیک با حدود 1700 نیروی کار، بیمه سامان با حدود 1200 نفر نیروی کار، شرکت آفتاب تجارت و شرکت حریم سامان که در حوزه امنیت فیزیکی فعالیت می‌کند ازجمله شرکت‌هایی هستند که با بانک سامان در ارتباط هستند.

بانک سامان در ادامه فعالیت‌های خود با پیمانکارانی در حوزه ساخت‌وساز، آموزش،‌ مشاوره و… نیز در ارتباط است. به طور کلی این بانک با حدود 1000 نفر به صورت غیرمستقیم روابط کاری دارد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/n4hy
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.