ارزی‌لند هم آمد

رونمایی اول‌پرداخت از سرویس خرید و فروش رمزارزی‌اش

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اول پرداخت به صورت رسمی سرویس خریدوفروش آنی ارز دیجیتال خود را با عنوان ارزی لند معرفی کرده و این سرویس فعالیت رسمی خود را از اول تیرماه آغاز کرده است.

سامانه اول پرداخت باهدف اجرای یک سیستم بهبودیافته و کارآمد برای خریدوفروش آنی ارز دیجیتال و شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال اقدام به ارائه پلتفرم ارزی لند کرده است تا کاربران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال قادر به استفاده از مزایا و ویژگی‌های بهبودیافته و پیشرفته این سرویس باشند.

علی جلالیان، مدیر اجرایی شرکت پردازش کاران تجارت یاشار، در خصوص این موضوع گفت: «ایده طراحی و به‌کارگیری پلتفرم ارزی لند از نیمه دوم سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و اکنون مفتخر هستیم تا این پلتفرم را به جامعه کریپتوکارنسی ایران معرفی کنیم. پلتفرم ارزی لند، یک پلتفرم خریدوفروش آنی ارز دیجیتال و ثبت سفارش خودکار کریپتوکارنسی است که کاربران می‌توانند از مزایای دیگر این پلتفرم هم بهره‌مند شوند. در حال حاضر، حدود ۱۰۰ ارز دیجیتال محبوب و شناخته‌شده در این پلتفرم به کاربران ارائه می‌شود. این ارزها بر اساس فاکتورهایی مانند اعتبار و حجم بازار انتخاب شده‌اند و از جمله کریپتوکارنسی‌های پرطرفدار به شمار می‌آیند.»

جلالیان در ادامه افزود: «پلتفرم ارزی لند در کنار ارائه خدمات مبتنی بر خریدوفروش آنی ارز دیجیتال و شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال، از مزایای مهم دیگری برخوردار است. در این پلتفرم موجودی حساب کاربر در کیف‌پول وب‌سایت نگهداری نمی‌شود، همچنین کاربران نیازی به خرید آنی تتر برای تهیه ارز دیجیتال مورد نظر خود را نخواهند داشت و می‌توانند تنها با واریز ریالی هزینه، در کوتاه‌ترین زمان ارز دیجیتال مورد نظر خود را دریافت کنند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/7ruv
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.