کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

استارتاپی زیر چتر ورزشکاران

۱.۹ میلیون پوند برای رانا

جاشوا پترسون، ستاره سابق چلسی و رکورددار جهانی و استفانی دیویس، دونده المپیک ماراتن و بازیکن اتحادیه راگبی ایرلندی می‌گویند استارتاپ «رانا» در مسیر درستی قرار دارد و به همین دلیل از آن حمایت کرده‌اند.

رانا یک اپلیکیشن ورزشی است که می‌تواند جایگزین یک مربی دوندگی برای مخاطب خود باشد. دفتر این اپلیکیشن در لندن مستقر است و اخیراً توانسته ۱.۹ میلیون پوند سرمایه جذب کند. این سرمایه‌گذاری برای کمک به رانا برای گسترش حضورش در بازار و ورود به بازارهای ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. رانا در سال ۲۰۲۱ هم در اولین دور جذب سرمایه خود موفق به جذب ۶۵ هزار پوند شده بود و اکنون با جذب ۱.۹ میلیون پوند توانسته سرمایه خود را به ۲.۵۵ میلیون پوند افزایش دهد.

این دور سرمایه‌گذاری جدید توسط جان کاکر، هم‌بنیان‌گذار اکا ونچرز و رهبری و مشارکت افراد دیگری چون مارک کوهن؛ جاشوا پترسون، ستاره سابق چلسی؛ استفانی دیویس، دونده المپیک ماراتن و بازیکن اتحادیه راگبی ایرلندی انجام شد.

دام ماسکل و بن پارکر، بنیان‌گذاران رانا، به خاطر عشقی که به دویدن دارند، این اپلیکیشن را طراحی کرده‌اند. آنها این اپلیکیشن همه‌جانبه را به شکلی طراحی کرده‌اند که پاسخگوی تمام نیازهای یک دونده باشد. رانا می‌تواند نقش یک مربی تمام و کمال را برای مخاطب خود ایفا کند و بر اساس شرایط دونده به او برنامه و تمرینات مناسب ارائه دهد. در واقع هر کاربر تجربه منحصربه‌فرد خود را با رانا خواهد داشت.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/9wd2
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.