کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

اطلاعیه ایرانسل درباره اصلاح قیمت اینترنت همراه / گرانی ۳۴درصدی بسته‌های ایرانسل آغاز شد

پس از پذیرفته شدن شروط سازمان تنظیم مقررات توسط اپراتورهای ارتباطی، این سازمان با افزایش قیمت بسته‌های اینترنت همراه تا ۳۴ درصد موافقت کرد. ایرانسل با هدف شفاف‌سازی در خصوص این فرایند، اطلاعیه‌ای منتشر کرده و طی آن اعلام کرده است که اعمال افزایش قیمت ۳۴درصدی بسته‌های اینترنت این اپراتور از شب گذشته آغاز شده و طی ۲۴ ساعت آینده به اتمام می‌رسد. ایرانسل در این متن شرط رگولاتوری برای این افزایش قیمت را سرمایه‌گذاری در بهبود شاخص‌های کیفی شبکه عنوان کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پیرو درخواست اپراتورها برای اصلاح قیمت بسته‌های اینترنت با توجه به عدم امکان سرمایه‌گذاری جدید به دلیل افزایش روزافزون هزینه‌ها، رگولاتوری به شرط سرمایه‌گذاری در بهبود شاخص‌های کیفی شبکه، با افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت همراه موافقت کرده است.

بر این اساس، فرایند اصلاح قیمت بسته‌های اینترنت همراه، با اعمال افزایش قیمت ۳۴درصدی روی تمام بسته‌ها، از شب گذشته آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است.

این فرایند، برای برخی بسته‌ها کامل شده و برای برخی دیگر همچنان ادامه دارد.

طی ۲۴ ساعت آینده، بسته‌های قبلی اینترنت همراه، با لحاظ افزایش قیمت ۳۴درصدی و بدون تغییر در حجم یا مدت زمان، در کانال‌های مختلف مانند وب‌سایت، سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، کدهای دستوری و… مجدداً در دسترس قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، با هدف پاسخ به نیاز مشترکان محترم و افزایش تنوع در فهرست بسته‌ها، بسته‌های پرحجم و بلندمدت جدیدی نیز به بسته‌های قبلی اضافه شده‌اند.

ایرانسل این آمادگی را دارد تا در صورت وجود هر نوع ابهام یا سؤال در خصوص حذف یا افزایش بیش از ۳۴درصدی قیمت بسته‌ها، پاسخگو باشد.»

جدول کامل تغییر قیمت بسته‌های اینترنت را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/bysh
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.