کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

الکامپ حتماً برگزار می‌شود

در نشست نصر استان تهران تأکید شد:

حسین اسلامی، رئیس سازمان نظام صنفی استان تهران در نشست هفته گذشته این سازمان درباره برگزاری نمایشگاه الکامپ گفت: «نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد. الکامپ بیست‌وشش باشکوه برگزار خواهد شد. برای اولین‌بار است که طی ۱۶ سال گذشته این مسئولیت بر عهده نصر تهران است. سعی می‌کنیم اولین صنفی باشیم که از ابزارهای فناورانه خودش استفاده می‌کند.»

رئیس سازمان نصر تهران درباره تغییرات زمانی نمایشگاه الکامپ گفت: «نمایشگاه الکامپ به‌طور قطعی برگزار می‌شود؛ مگر آنکه ستاد ملی کرونا وضعیت قرمز اعلام کند. درباره ساعت برگزاری نمایشگاه هم تلاش داریم این ساعت را از ۸ به ۱۰ صبح نزدیک کنیم.»

او در ادامه افزود: «کمیسیون‌های تخصصی تشکیل ‌شده است. هرم مدیریتی صنف برعکس شرکت‌هاست و بیشترین تأثیرگذاری بر صنف از جانب کارگروه‌ها و کمیسیون‌هاست و رسته‌ها و هیئت‌رئیسه تلاش می‌کند نظرات این عزیزان، یکپارچه، تصویب یا پیگیری قانونی شود. نصر تهران در مجمع تغییر اساسنامه بسیار پیشگام عمل کرد.

ما تلاش کردیم در این مدت مشکلات ثبت و سابقه واردات اپراتورها و بانک‌های خصوصی را با وزارت صمت پایان دهیم و تأیید نهایی وزارت صمت را اخذ کردیم. سازمان نصر تلاش دارد به‌جز ارتباط با وزارت صمت، با وزارت ارتباطات و همچنین با بانک مرکزی هم به تعامل برسیم و ارتباطات سازنده‌تری را برقرار سازد.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ke2b
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.