از امروز، تمامی سرویسهای تیپاکس، با سابقه بیش از ۶۰ سال در صنعت حملونقل، از طریق پلتفرم تاپین قابل دسترسی است. همکاری استراتژیک تیپاکس و تاپین، دریچهای نو به سوی تجربهای کارآمد از خدمات لجستیک برای فروشگاههای آنلاین میگشاید و نویدبخش رونق بیشتر کسبوکارهای آنلاین و بهبود اوضاع آنها است.
تیپاکس با ارائه طیف وسیعی از سرویسها، از جمله ارسال درون شهری (درب به درب)، ارسال بین شهری، ارسال بینالمللی و … همواره در تلاش بوده است تا نیازهای مختلف کسبوکارها را برآورده سازد. حال با اتصال به پلتفرم تاپین، دسترسی به این سرویسهای گوناگون آسانتر و کارآمدتر از همیشه شده است.
تاپین با ایجاد یک بستر یکپارچه و کاربرپسند، تجربهای متفاوت را برای فروشگاههای آنلاین رقم میزند. با استفاده از تاپین، فروشگاهها به صورت خودکار به تیپاکس متصل میشوند و میتوانند از یک «باجهی مجازی تیپاکس» بهرهمند شوند. این باجه مجازی، امکان مدیریت کامل فرآیند ارسال و دریافت مرسوله، پیگیری آنلاین مراحل ارسال، مشاهده گزارشهای مالی، و ارتباط مستقیم با پشتیبانی تیپاکس را به صورت متمرکز و آسان فراهم میکند.
با این ویژگی، دیگر فروشگاهها نیازی به مراجعه حضوری، پر کردن فرمهای کاغذی، و پیگیریهای زمانبر ندارند. صاحبان کسبوکار میتوانند به راحتی و از داخل منزل یا محل کار خود، تمامی امور مربوط به ارسال مرسولات را انجام دهند و در زمان و هزینههای خود صرفهجویی قابل توجهی داشته باشند.
همکاری تیپاکس و تاپین با افزایش سرعت و کارایی خدمات ارسال، به بهبود رضایت مشتریان و در نهایت به رونق بیشتر بازار تجارت الکترونیک منجر خواهد شد. تاپین و تیپاکس با این همکاری استراتژیک، گامی مهم در جهت توسعه و پیشرفت کسبوکارهای آنلاین برداشتهاند و فصل جدیدی را در دنیای تجارت الکترونیک آغاز کردهاند. همچنین تاپین در یک کمپین با شعار «تیپاکسی نو، برای تو»، به فروشگاهها قول تجربهای متفاوت، آسان و کارآمد از تیپاکس را داده است.