کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.

حامی این اپیزود: زیبال
این یک اپیزود ویژه است. قسمت نوزدهم برنامه شاید موافق نباشید در آخرین روز نمایشگاه الکامپ و در محل این نمایشگاه ضبط شده است. در این برنامه رضا جمیلی سردبیر رسانههای چاپی راهکار به بررسی بیست و ششمین دوره الکامپ و برگزاری مجدد این نمایشگاه بعد از چهار سال وقفه پرداخته.
مشخصترین اتفاق این نمایشگاه به گفته جمیلی، پایان ماه عسل استارتاپهای کوچک و توجه و تمایل سرمایهگذاران به کسب و کارهای کم ریسکتر و بالغتر است. حضور پررنگ فینتکها و کسبوکارهای رمزارزی هم ویژگی خاص دوره بیست و ششم الکامپ بود. نمایشگاهی که امسال به طور ویژه بر محتوا تمرکز داشت. بیش از صد پنل و ارایه با حضور بیش از سیصد کارشناس در الکامپ بیست و ششم برگزار شد.
شاید موافق نباشید را هر هفته از استودیو راهکار دنبال کنید.
این قسمت از برنامه با حمایت پرداختیار زیبال تولید شده است. زیبال همیشه در دسترس.