بایننس می‌خواهد شعبه روسی‌اش را راه بیندازد!

با وجود محدودیت‌های اخیر در روسیه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

«گلب کوستارف»، مدیر اروپای شرقی بایننس در مصاحبه با رویترز درباره دلایل این صرافی بزرگ بین‌المللی برای ورود به بازار روسیه گفته بازار ارزهای دیجیتال روسیه در یک سال تقریباً پنج میلیارد دلار تراکنش دارد و به‌دلیل چشم‌انداز رشدش در سال‌های آینده، برای بایننس از اهمیت استراتژیکی برخوردار است.

این صرافی اخیراً سه مدیر اجرایی جدید را برای پست‌های رهبری در روسیه و اوکراین استخدام کرده تا موقعیت خود را به‌عنوان یکی از صرافی‌های برجسته ارزهای دیجیتال در منطقه قفقاز و اروپای شرقی تقویت کند.

کوستارف در ادامه افزوده این صرافی امیدوار است دولت روسیه رویکردی مترقی در تنظیم ارزهای دیجیتال اتخاذ کند. کوستارف به رویترز گفته: «هدف ما دریافت مجوز و انجام تجارت قانونی در جایی است که مقررات به ما اجازه می‌دهد فعالیت کنیم.»

کوستارف همچنین درباره اخبار جدیدی که می‌گوید بانک مرکزی روسیه به‌دنبال ممنوعیت ارزهای دیجیتال است، واکنش نشان داده و آن را رویکردی تند توصیف کرده است. او گفته در هر صورت آنها به‌دنبال گفت‌وگو با رگولاتور روسیه برای ورود به این کشور هستند.

اخیراً بانک مرکزی روسیه با استناد به مسائل مربوط به پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم، تجارت ارزهای دیجیتال در این کشور را محدود کرده است. این کشور سال 2020 رمزارزها را قانونی اعلام کرد، اما اجازه استفاده از رمزارز برای پرداخت را نمی‌دهد.

کوستارف همچنین اظهار داشته رویکرد روسیه می‌تواند در تعیین نحوه برخورد سایر کشورها با مقررات ارزهای دیجیتال مؤثر باشد. هرچند معتقد است: «در اوکراین، قزاقستان و ازبکستان بیشتر به ارزهای دیجیتال وفاداری نشان داده شده و آنها به جای محدودیت، در جهت آزادسازی گام برداشته‌اند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/wmpt
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.