پی‌بار به خانواده استارت‌آپی تکنوتجارت پیوست

با سرمایه‌گذاری شرکت توسعه کسب‌وکارهای نوگرای تجارت

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با سرمایه‌گذاری شرکت تکنوتجارت روی استارت‌آپ پی‌بار، این پلتفرم آنلاین در حوزه حمل‌و‌نقل بار بین‌شهری که مبتنی بر بانکداری باز و با رویکرد مکانیز‌ه‌کردن فرآیندهای باربری و یکپارچگی آنها با امکان پرداخت الکترونیک فعالیت می‌کند، به خانواده استارت‌آپی این شرکت اضافه شد.

در مراسم عقد قرارداد پیوستن استارت‌آپ پی‌بار به خانواده استارت‌آپی تکنوتجارت حمیدرضا شریفیان، معاون بانک تجارت با تاکید بر اینکه امضای این قرارداد نقطه عطف مهمی در همکاری بانک تجارت با صنعت حمل و نقل بار کشور به حساب می‌آید گفت: بانک تجارت با استفاده از بسترها و زیرساخت‎های خود می‌تواند خدمات و سرویس‌های ویژه‌ای، مناسب با نیازهای این صنعت ارائه کند.

وی با بیان اینکه بانک تجارت از بانک‌های فعال در زمینه حمایت از فین‌تک‌ها در راستای توسعه اقتصادی ایران است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های طرفین و حجم بسیار زیاد مشتریان شرکتی و خرد که در دو مجموعه وجود دارد، منافع خوبی را برای بانک تجارت، شرکت پیراد و تمامی ذی‌نفعان فراهم کرده است.

حمید علی‌محمدی، مدیرعامل شرکت تکنوتجارت هم در این مراسم با تاکید بر اهمیت این قرارداد گفت: وارد شدن پی‌بار به خانواده استارت‌آپی تکنوتجارت، می‌تواند ثمرات فراوانی برای هر دو مجموعه داشته باشد.

وی افزود: وجود زیرساخت‌های قابل توجه در حوزه فناوری، باعث شده تا بانک تجارت و شرکت تکنوتجارت ضمن فراهم کردن محصولات و خدمات مورد نیاز پی‌بار، خدمات ویژه‌‌ای برای کارکنان و مشتریان آن در نظر بگیرد.

مدیرعامل شرکت پیراد به عنوان شرکت موسس پی‌بار نیز در این مراسم با اشاره به حضور موثر بانک تجارت در حوزه کسب و کارهای نوین، گفت: «پیشرفت و موفقیت‌های محسوس در سامانه پی‌بار مرهون همکاری‌های بی‌دریغ بانک تجارت و نتیجه همکاری یک تیم همدل و پرانرژی است که با انجام کارهای حرفه‌ای توانسته در شرایط خاص و مطلوبی قرار بگیرد و این موضوع نشان دهنده ساختار زیربنایی مناسب بانک تجارت است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/gwrl
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.