کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ترا رمزارز داغ سال ۲۰۲۲ خواهد بود؟

پیش‌بینی مدیرعامل پنتراکپیتال

دن مورهد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پنتراکپیتال در یک برنامه تلویزیونی گفته رمزارز ترا یکی از امیدوارکننده‌ترین توکن‌های جایگزین یا همان آلت‌کوین برای سال 2022 است. او در جریان برنامه «شب رمزنگاری در آمریکا» که از شبکه CNBC پخش شده، گفته این رمزارز در سال جدید میلادی خبرهای زیادی به پا خواهد کرد.

مورهد گفته است: «ترا با سرعتی بسیار سریع در حال رشد است. ما فکر می‌کنیم که این یکی از امیدوارکننده‌ترین توکن‌ها برای سال ۲۰۲۲ است؛ بنابراین بسیاری از مردم تازه شروع به کشف و معامله آن کرده‌اند.»

در اواخر دسامبر بود که ترا که با نام لونا شناخته می‌شود، به بالاترین قیمت خود یعنی 103.33 دلار رسید. این ارز دیجیتال نسبت به ۶۶ سنت سال گذشته ۱۲۸۶۱ درصد افزایش قیمت داشته است. مورهد گفته اگرچه ارزش بازار ترا حدود 31 میلیارد دلار است، اما هنوز جای زیادی برای رشد دارد.

مورهد همچنین پیش‌بینی کرده که رمزارز پلتفرم بلاکچین پولکادات و همچنین رمزارز پلتفرم بازار مدیریت ریسک دیفای Risk Harbor از دیگر توکن‌های داغ در سال 2022 خواهند بود.

پنترا که در سال 2013 تأسیس شد، یک صندوق مدیریت دارایی نهادی در آمریکاست که منحصراً روی بلاکچین متمرکز شده و در حال حاضر انواع مختلفی از دارایی‌ها از جمله بیت‌کوین را ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/zeu9
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.