رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تعامل به علاوه خرید

«اسپیس» و تجارت در متاورس

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

متاورس در حال تغییر نحوه تعامل ما با یکدیگر است. دنیای دو بعدی اینترنت را به دنیایی سه‌بعدی تبدیل می‌کند که در آن می‌توانیم با هم ملاقات کنیم، ارتباط برقرار کنیم، مشغول شویم و حتی بازی کنیم. اسپیس یک قدم جلوتر رفته است و با دنیای مجازی مختص به خود، کاربر را به محیط‌های رنگارنگ و دوستانه برای ملاقات، نمایش آثار هنری و برگزاری کنفرانس جهانی سوق می‌دهد.

اسپیس با جمع‌آوری آخرین دور تأمین مالی قرار است به یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در فناوری متاورس تبدیل شود. نسخه آلفای دسترسی زودهنگام اسپیس در حال حاضر بیش از 10 هزار کاربر اولیه را جذب کرده است و با بیش از 100 شرکت پیشرو مختلف از دنیای هنر، مد و موسیقی ادغام شده است.

اسپیس مقصدی برای جهان‌های مجازی جدید خواهد بود که بازدیدکنندگان را درگیر فعالیت‌های اجتماعی و کاری می‌کند، منطقه‌ای برای ترکیب و همکاری برندها و کاربران با نمایشگاه‌ها، شو روم‌ها، فروشگاه‌ها و دورهمی‌ها.

باتیس صمدیان، بنیان‌گذار اسپیس گفت: «از آنجا که متاورس به صورت گسترده مورد پذیرش قرار می‌گیرد و به مکانی برای معاشرت افراد با یکدیگر تبدیل می‌شود، تجارت نیز بخشی طبیعی از تکامل آن است.

کاربران دوست دارند بتوانند نمایش‌ها را مشاهده کنند، خرید و فروش کنند و در متاورس تعامل داشته باشند. اسپیس در حال ساخت شاپیفای برای متاورس است تا سازندگان را قادر سازد اقلام دیجیتال خود را به صورت آماده برای مصرف بفروشند و به کاربران اجازه دهند آن را خریداری کنند.»

استودیو پلیگون مشتاق حمایت از پروژه‌هایی مانند اسپیس است. بنیان‌گذار پلیگون، سندیپ نیلوال گفت: «مسابقه برای معدود بازیکنانی که آینده کار و تجارت را به وب3 خواهند آورد، در جریان است و تیم اسپیس یکی از امیدوارکننده‌ترین تیم‌هایی است که در ساختن دنیای مجازی تجارت پیشرو هستند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/88f5
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.