کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تفاهم‌نامه همکاری پادرو و جابار امضا شد / کاربران پادرو به لاکر هوشمند جابار دسترسی پیدا کردند

روز دوشنبه ششم شهریور ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه همکاری جابار و پادرو برای دسترسی همه کاربران پادرولند به لاکرهای هوشمند جابار در سطح ایران، با حضور مدیران عامل این دو شرکت منعقد شد.

به گزارش روابط‌ عمومی پادرو با امضای این قرارداد، همه کاربران پادرولند، پادروپین و پادروشاپ می‌توانند از خدمات ویژه جمع‌آوری و تحویل مرسولات توسط لاکرهای جابار استفاده کنند.

پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو و رامین سمیع‌زاده، مدیرعامل جابار در این جلسه با تبادل تفاهم‌نامه‌ای توافق کردند تا امکانات ویژه جابار به خدمات متنوع پادرولند شامل ایجاد زیرساخت یکپارچه فروش آنلاین، ارائه خدمات لجستیک یکپارچه، دسترسی به لاکرهای هوشمند، پرداخت امن و امانی، خدمات ارسال اختصاصی و اعطای دستگاه‌های پرداخت اضافه شود.


گسترش اکوسیسیتم پادرولند


جابار؛ ارائه‌دهنده صندوق‌های هوشمند پستی در مکان‌های مشخص شهری است که از مرسولات پستی حفاظت و نگهداری می‌کند تا کاربران نهایی بتوانند در زمان و مکان دلخواه مرسوله خود را تحویل بگیرند.

این تفاهم‌نامه که با هدف گسترش اکوسیستم پادرولند برای ایجاد فضای اتصال فروش آنلاین به آفلاین در حوزه کسب‌وکارهای خرد و متوسط منعقد شده، سعی دارد زیرساخت لازم برای کاربرانی که نیاز به انعطاف در زمان ارسال یا دریافت بسته‌های پستی دارند را فراهم کند که در نهایت به رضایت بیشتر مشتریان کسب‌وکارها از تجربه خرید خود منجر می‌شود.


اضافه شدن 200 لاکر به شبکه جابار


پشوتن‌ پورپزشک، مدیرعامل پادرو درباره شکل‌گیری این اکوسیستم می‌گوید: «پیوستن جابار به این اکوسیستم می‌تواند به‌عنوان یک امکان ویژه برای کسب‌وکارهای خرد و متوسط که نیازمند زمان و مکان منعطف برای تحویل سفارش‌های مشتریان هستند به شمار رود. جابار با پوشش خوبی که در شهر تهران برای شهروندان ایجاد می‌کند، می‌تواند به یک حلقه اتصال برای بهینه‌سازی خدمات لجستیکی و جابه‌‌جایی مرسولات تبدیل شود.»

در حال حاضر ۹۷ لاکر هوشمند جابار در ۴۷ ایستگاه در سراسر ایران مستقر شده است. لاکرهای هوشمند جابار در اصل سیستم‌های خودکار و بدون نیاز به اپراتور هستند که امکان استفاده از آنها در تمام مدت روز و حتی ایام تعطیل هم فراهم است. این یکی از مزایای اصلی لاکرهای هوشمند است که سیستم‌های پستی سنتی قادر به فراهم کردن آن نیستند.

به عقیده پورپزشک، ملحق شدن جابار به اکوسیستم پادرولند فرصت مناسبی برای کسب‌وکارهایی است که از خدمات این اکوسیستم استفاده می‌کنند و می‌توانند از جابار به‌عنوان یک گزینه قابل اعتماد؛ حتی برای فرآیند جمع‌آوری سفارش‌های خود در شرایط ویژه استفاده کنند.

رامین سمیع‌زاده، مدیرعامل جابار نیز در حاشیه مراسم امضای این تفاهم‌نامه درباره همکاری با پادرو توضیح داد: «اتصال به شبکه‌ پادرولند این فرصت را برای لاکرهای جابار ایجاد می‌کند تا بتواند میزبان بسته‌های پستی بیشتری از سمت کسب‌وکارهای خرد باشد. جابار در تهران، کرج، رشت، مشهد و کیش لاکرهای هوشمندی را برای استفاده کاربران خود طراحی و تأمین کرده و قصد داریم تا پایان سال بیش از ۲۰۰ لاکر را به شبکه‌ جابار اضافه کنیم. ۷۰ درصد از این تعداد در شهر تهران توزیع خواهد شد.»


امکان تحویل خارج از خانه


 او ادامه داد: «استفاده از این لاکرها می‌تواند یک امکان ویژه برای کسب‌وکارها تلقی شود تا بتوانند خدمات باکیفیت‌تری را به مشتریان خود در حوزه لجستیک ارائه دهند.»

یکی از امتیازهای همکاری جابار و پادرو، استفاده‌ کاربران پادروشاپ از این امکان ویژه است. کاربران پادروشاپ که بیشتر فروشندگان فعال در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام هستند به انعطاف بیشتری برای زمان یا مکان جمع‌آوری و تحویل سفارش‌‌ها نیاز دارند. با خدمات جابار، فروشندگان می‌توانند متناسب با شرایط زمانی و مکانی دلخواه از امکانات جابار استفاده کنند. همین‌طور این امکان برای مشتریان آنها نیز فراهم است تا بتوانند مکان یا زمان مورد نظر خود را برای دریافت سفارش‌شان انتخاب کنند.

سمیع‌زاده با اشاره به این نکات ادامه داد: «شاید بتوان کارکرد اصلی خدمات جابار را ارائه خدمات در ایام تعطیل یا ساعات غیراداری که خدمات جمع‌آوری یا تحویل توسط شرکت‌های پستی دیگر با محدودیت مواجه است، دانست؛ بنابراین حضور این سرویس در پادروپین‌ همراه با شرکت‌های پستی، یک گزینه‌ کاربردی برای همه کسب‌وکارهاست.»

پورپزشک نیز به خدمات «تحویل خارج از خانه» به‌عنوان یک نیاز ضروری در زنجیره خدمات لجستیک ایران اشاره کرد و گفت: «بسیاری از شرکت‌های بزرگ در حوزه تجارت الکترونیک مثل آمازون یا ترندیول این خدمات را ارائه می‌‌دهند. شرکت‌های بزرگ پستی مثل DHL یا FedEx هم از لاکرهای هوشمند برای ارائه خدمت به کاربران خود استفاده می‌کنند. بنابراین حضور این سیستم برای تکمیل زنجیره لجستیک در ایران ضروری است و ما هم در پادرولند سعی داریم دسترسی به انواع خدمات را برای کاربران خود فراهم کنیم تا بتوانند بهترین کیفیت و تجربه از خرید آنلاین یا خدمات لجستیک را تجربه کنند.»

سمیع‌زاده خدمات جابار را که به‌طور کامل هوشمند انجام می‌شود یک امکان ویژه برای کاربران دانست: «امنیت بالای این لاکرها باعث می‌شود کاربران با آسودگی خاطر بتوانند بسته‌های متنوع خود در اندازه‌های مختلف را در این فضا قرار دهند. استفاده از این لاکرها بسیار ساده است و همه شهروندان به‌راحتی می‌توانند با آن کار کنند. در ضمن این روش یکی از بهترین تکنیک‌ها برای کاهش هزینه‌های مرجوعی کالا برای شرکت‌های پستی است.»

همکاری جابار با سرویس‌های مختلف پادرو ازجمله پادروپین به‌عنوان پلتفرم مقایسه و انتخاب خدمات پستی و فروشگاه‌ساز پادروشاپ که امکان پرداخت و ارسال را به فروشندگان فعال در شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد یک همکاری مؤثر در صنعت لجستیک است و می‌تواند کیفیت خدمات این حوزه را به‌ویژه در بخش فروش آنلاین ارتقا دهد. سمیع‌زاده با اشاره به این مطلب گفت: «ارتباط با کسب‌وکارهای خرد که سهم بالایی در بازار خرده‌فروشی را در اختیار دارند، یکی از بهترین فرصت‌هایی است که همکاری با پادرو برای جابار فراهم می‌کند.»

پادرولند تازه‌ترین حوزه کسب‌وکاری پادرو، یک اکوسیستم یکپارچه برای اتصال فروش آفلاین به آنلاین است و هدف آن تسهیل و یکپاچه‌سازی تجربه فروش آفلاین و آنلاین برای فروشندگان خرد است. ابزارهای فروشگاه‌ساز، پرداخت آنلاین و آفلاین، دستگاه پرداخت اندرویدی، جمع‌آوری و ارسال سفارش‌ها با شیوه‌های نوین، تبلیغات و افزایش فروش، سهولت ارتباط با مشتری، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و دیگر ابزارهای پیشرفته برای تسهیل و رشد کسب‌وکار ازجمله امکانات موجود در این اکوسیستم است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/t0yb
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.