توضیح همکاران‌سیستم درباره مارکت‌پلیس‌اش

رویداد «تحول دیجیتال در مارکت‌پلیس‌ها» برگزار شد.
در رویداد «تحول دیجیتال در مارکت‌پلیس‌ها» همکاران‌سیستم، رئیس هیئت‌مدیره این شرکت عنوان کرد راهکارهای این شرکت تا ۸۰ درصد نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و محصولات مارکت‌پلیس این شرکت می‌تواند ۲۰ درصد نیاز باقی‌مانده را نیز فراهم کند.

فرید فولادی در ابتدای این رویداد با اشاره به تحول دیجیتال و سرعت بالای رشد فناوری طی چند سال اخیر گفت: «تحول دیجیتال به معنی تحول کسب‌وکار از طریق فناوری است و آنچه دنیا به دنبال آن است، استفاده صحیح از فناوری‌ها و به‌ کار گرفتن آن در زندگی است. امروزه همه سازمان‌ها فهمیده‌اند که باید خودشان را به عصر دیجیتال نزدیک کنند.»

«غلامرضا نعمت‌الهی»، مدیر توسعه اکوسیستم بازار همکاران‌سیستم نیز با بیان اینکه مارکت‌پلیس همکاران‌سیستم به‌عنوان پل ارتباطی بین تولیدکنندگان نرم‌افزار و مشتریان عمل می‌کند، افزود: «در حال حاضر ۶۰ محصول توسط ۱۲ تولیدکننده در این مارکت‌پلیس قرار گرفته که البته ۱۳ تولیدکننده دیگر نیز در حال آماده‌سازی محصولات‌شان برای ارائه در این بازار هستند.

همچنین تاکنون ۱۱۰ خرید توسط ۸۰ مشتری صورت گرفته که ۳۰ درصد این مشتریان از مشتریان بزرگ و استراتژیک همکاران‌سیستم محسوب می‌شوند.»

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/2jtp کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد