رسانه اقتصاد نوآوری ایران

توضیح همکاران‌سیستم درباره مارکت‌پلیس‌اش

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رویداد «تحول دیجیتال در مارکت‌پلیس‌ها» برگزار شد.
در رویداد «تحول دیجیتال در مارکت‌پلیس‌ها» همکاران‌سیستم، رئیس هیئت‌مدیره این شرکت عنوان کرد راهکارهای این شرکت تا ۸۰ درصد نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و محصولات مارکت‌پلیس این شرکت می‌تواند ۲۰ درصد نیاز باقی‌مانده را نیز فراهم کند.

فرید فولادی در ابتدای این رویداد با اشاره به تحول دیجیتال و سرعت بالای رشد فناوری طی چند سال اخیر گفت: «تحول دیجیتال به معنی تحول کسب‌وکار از طریق فناوری است و آنچه دنیا به دنبال آن است، استفاده صحیح از فناوری‌ها و به‌ کار گرفتن آن در زندگی است. امروزه همه سازمان‌ها فهمیده‌اند که باید خودشان را به عصر دیجیتال نزدیک کنند.»

«غلامرضا نعمت‌الهی»، مدیر توسعه اکوسیستم بازار همکاران‌سیستم نیز با بیان اینکه مارکت‌پلیس همکاران‌سیستم به‌عنوان پل ارتباطی بین تولیدکنندگان نرم‌افزار و مشتریان عمل می‌کند، افزود: «در حال حاضر ۶۰ محصول توسط ۱۲ تولیدکننده در این مارکت‌پلیس قرار گرفته که البته ۱۳ تولیدکننده دیگر نیز در حال آماده‌سازی محصولات‌شان برای ارائه در این بازار هستند.

همچنین تاکنون ۱۱۰ خرید توسط ۸۰ مشتری صورت گرفته که ۳۰ درصد این مشتریان از مشتریان بزرگ و استراتژیک همکاران‌سیستم محسوب می‌شوند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/2jtp
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.