کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ثبت‌نام نامزدهای انتخابات هیئت‌مدیره دور هفتم نصر تهران از 14 تا 24 شهریور

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد که متقاضیان نامزدی در هیئت‌مدیره دور هفتم نصر از تاریخ چهاردهم شهریور سال جاری تا تاریخ بیست‌وچهارم شهریور در وب‌سایت نصر کشور ثبت‌نام کنند.

این دوره از انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای در واقع هفتمین دور از انتخابات این سازمان است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های مردم‌نهاد است که فعالیت خود را از تیرماه سال 1384 براساس قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم‌افزار (مصوب 1379/10/4 مجلس شورای اسلامی) و آیین‌نامه مصوب هیئت وزیران (مصوب 1383/4/24) آغاز کرده است.

هدف از تشکیل این سازمان، تنظیم مناسبات بخش خصوصی و دولت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مشارکت مؤثر در ساماندهی امور تجاری رایانه‌ای تعریف می‌شود.

فرآیند و بازه زمانی ثبت‌نام به طور یکسان در سراسر کشور تعیین شده و از طریق پورتال سازمان انجام خواهد شد. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرده که اطلاعیه‌های بعدی انتخابات را در روزهای آتی منتشر خواهد کرد.

متقاضیان باید برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات هفتمین دور هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان به پروفایل شخصی خود وارد شوند و مطابق با تصویر زیر روی گزینه درخواست نامزدی در انتخابات/تکمیل مدارک کلیک کرده و فرایند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/1195
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.